ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ آخرالزمانی به سبک فرانسوی ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Minecraft: Story Mode - Season Two

با وجود اینکه چندین سال از عرضه عنوان اپیزودیک The Walking Dead گذشته و استودیوی معروف Telltale Games هم عناوین زیادی را با همان گیم پلی همیشگی ساخته است اما بازی های آن ها همچنان طرفداران خودشان را دارند. کافیست نگاهی به بازخوردهای ابتدایی فصل دوم Minecraft: Story Mode که به تازگی عرضه شده بیاندازید تا متوجه این حرف ها بشوید.

شاید از دیدگاه گیم پلی شاهد ایده جدیدی نباشیم ولی تلتیل با بقیه بخش ها سعی می کند تا بازیکن ها را سرگرم نماید. Minecraft: Story Mode - Season Two ادامه دهنده داستان فصل پیشین بوده و اتفاقاتِ بعد از محبوبیت قهرمانان را روایت می کند؛ آن ها دنیا را نجات داده اند ولی ماجراجویی همچنان تمام نشده است. اگر از علاقه مندان به ماینکرفت و ساخته های تلتیل هستید، بد نیست نگاهی هم به Minecraft: Story Mode بیاندازید.

Minecraft: Story Mode - Season Two

Minecraft: Story Mode - Season Two

سازنده: Telltale Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1220 / 1000 مگابایت زبان:

Paranormal Territory 2

خوب بگذارید از همین ابتدا یک مسئله مهم را بگوییم؛ Paranormal Territory 2 عنوان جدیدی نیست و این بازی که توسط استودیوی معروف AGaming+، سازنده Reproter [معرفی دیجیاتو]، ساخته شده چند ماه پیش به دست بازیکن ها رسید اما به علت عرضه نسخه رایگان و البته محبوبیت بازی بین طرفداران سبک وحشت تصمیم گرفتیم تا نگاهی به آن در هفت سنگ این هفته بیاندازیم.

مشابه قسمت ابتدایی، Paranormal Territory 2 ترکیب سبک ماجراجویی با معماهایی بوده و باید با گشتن محیط و جواب به پازل های مختلف سعی کنید از منطقه عجیبی فرار کنید. بنابراین اگر دل تان برای یک تجربه ترسناک تنگ شده است، همین الان عنوان Paranormal Territory 2 را دانلود کرده و با گذاشتن هدست روی گوش خود طعم جالب ترس را بچشید.

Paranormal Territory 2

Paranormal Territory 2

سازنده: AGaming+ قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 354 / 124 مگابایت زبان:

Virtua Tennis Challenge

همانند Paranormal Territory 2، عنوان Virtua Tennis Challenge هم قبلا عرضه شده بود و طی هفته گذشته کمپانی سگا تصمیم گرفت تا نسخه رایگان آن را به سرویس SEGA Forever بیاورد. عنوانی که «متاسفانه» شاید بهترین تجربه شبیه سازی ممکن از ورزش تنیس را به شما هدیه بدهد. روی کلمه متاسفانه تاکید کردیم چون بازی های شبیه ساز تنیس روی اسمارت فون ها بسیار کم هستند و تعداد محدودی هم کیفیت لازم را دارند.

از طرف دیگر Virtua Tennis Challenge با وجود داشتن گرافیک جذاب، بخش آفلاین و آنلاین، گیم پلی واقع گرایانه و مدهای گوناگون تنیس، از تبلیغات فراوان به همراه کنترلر نه چندان مناسب روی صفحه های لمسی رنج می برد. بنابراین امیدواریم سگا در آپدیت بعدی ضمن سازگاری بهتر بخش کنترل، تبلیغات را که از بزرگترین نقطه ضعف های سرویس SEGA Forever به حساب می آید کاهش دهد.

Virtua Tennis Challenge

Virtua Tennis Challenge

سازنده: SEGA قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 474 / 426 مگابایت زبان:

Voletarium: Sky Explorers

با وجود اینکه از دیدگاه گیم پلی Voletarium: Sky Explorers تفاوت چندانی با بقیه عناوین Runner ندارد و همانند خیلی از آن ها در اینجا هم باید به خط پایان برسید ولی Mack Media GmbH به کمک طراحی زیبای محیط ها توانسته تا حدودی عنوانش را از کلیشه ها جدا نماید. اتفاقات Voletarium: Sky Explorers در یک دوران استیم پانک جریان داشته و داستان دو برادر را روایت می کند که ماشینی پرنده ساخته اند. حالا شما وظیفه دارید تا این وسیله را کنترل کرده و در منطقه های مختلف پرواز کنید.

Voletarium: Sky Explorers

Voletarium: Sky Explorers

سازنده: Mack Media GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 798 / 368.63 مگابایت زبان:

Knights Fall

این روزها توسعه دهندگان معمولا سعی می کنند با ترکیب چندین سبک یک تجربه متفاوت برای بازیکن ها به ارمغان بیاورند و Knights Fall را می توانیم از جدیدترین عناوین همین دسته بنامیم. نقش آفرینی، معمایی، اکشن و حتی الهام از عنوان معروف پین بال؛ تمام این المان ها را با Knights Fall میبینید. ساخته استودیوی Carbon Eyed بازیکن ها را به 120 مرحله مختلف فرستاده و حالا آن ها باید با کنترل سربازان دشمنان را شکست دهند. جدا از اینکه در بخش آنلاین هم می توانید رکوردهایتان را به رخ بقیه کاربران بکشید.

Knights Fall

Knights Fall

سازنده: Carbon Eyed قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 907 / 300 مگابایت زبان:

Dead Rivals

بالاخره نوبت به ساخته جدید گیم لافت رسید. اپلیکیشنی سوم شخص و اکشن که به علت الهام از بازی کامپیوتری معروف Left 4 Dead از مورد انتظارترین بازی های امسال هم به شمار می رفت. Dead Rivals - Zombie MMO همانگونه که اسمش نشان می دهد سناریو جدید! دنیای آخرالزمانی مملو از زامبی ها را به تصویر کشیده و حالا باید به جنگ با آن ها بروید. جدا از گرافیک، جذاب ترین بخش Dead Rivals را شاید بتوانیم شباهتش با Left 4 Dead بنامیم.

در جدیدترین ساخته گیم لافت، همراهان نقش مهمی را ایفا کرده وبا آن ها می توانید حمام خونی از زامبی ها به راه بیاندازید. بد نیست بدانید Dead Rivals فعلا تنها برای iOS و منطقه فیلیپین عرضه شده و همانند عناوین اخیر این توسعه دهنده فرانسوی، دارندگان دیوایس های اندرویدی مجبورند یک یا دو ماهی را در انتظار تجربه آخرین دست پخت آن ها بمانند.

Dead Rivals - Zombie MMO

Dead Rivals - Zombie MMO

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 980 مگابایت زبان:

Star Vikings Forever

ممکن است از نبود Street Fighter IV Champion Edition که به تازگی برای iOS عرضه شده تعجب کرده باشید. ولی به علت بازخوردهای متوسط بعضی منتقدین، تصمیم گرفتیم تا Star Vikings Forever را جایگزین ساخته معروف کپکام کنیم. اما این اپلیکیشن چیست؟ Star Vikings Forever به نوعی مشابه بازی دوست داشتنی Plants vs Zombies است. با این تفاوت که باید جای گیاهان و زامبی ها را باید عوض کنیم.

بر خلاف بقیه بازی های تاور دفنس که در آن ها مجبور بودید با ساخت ساختمان های گوناگون مانع ورود دشمنان شوید، Star Vikings Forever نقش وایکینگ ها به شما داده و حالا باید ساختمان هایی که سد راه تان هستند را نابود کنید. بد نیست بدانید ساخته Akupara Games جایزه های زیادی برده است و بنابراین اگر با Plants vs Zombies سرگرم شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما Star Vikings Forever را هم تجربه کنید.

Star Vikings Forever

Star Vikings Forever

سازنده: Akupara Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 298 / 64.77 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • معصومی
    معصومی | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    خیلی خوشحال شدم که بازی ویترال تنیس رو دیدم. این بازی خیلی وقت هست که مهمون گوشی منه. هنوزم کاملا باهاش حال میکنم. تعجبم از اینه که چرا خیلیا نمیشناسنش ولی من توصیه میکنم به همه دوستان اینو حتما نصبش کنید. دیتا دارم هست

    • 2000
      2000 | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

      اتفاقا این بازی رو خیلیا میشناسن از دوران سگا .
      تصحیح می کنم : virtual=ویرچوال

مطالب پیشنهادی