ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالاخره دو گزینه Undo و Redo به نسخه جدید گوگل کیپ برای اندروید اضافه شدند

اگر تا حالا موقع یادداشت برداری در موبایل انگشت تان اشتباهی روی دکمه حذف خورده باشد، مطمئنا از قابلیتی که اخیرا به Google Keep اضافه شده استقبال می کنید. نسخه اندروید اپ یاد شده در آخرین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

اگر تا حالا موقع یادداشت برداری در موبایل انگشت تان اشتباهی روی دکمه حذف خورده باشد، مطمئنا از قابلیتی که اخیرا به Google Keep اضافه شده استقبال می کنید. نسخه اندروید اپ یاد شده در آخرین به روز رسانی گوگل به دو گزینه Undo و Redo مجهز شده است.

قابلیت مورد بحث را می توانید بلافاصله با شروع تایپ در محیط گوگل کیپ و به شکل دو پیکان در انتهای صفحه مشاهده کنید. به لطف این دو پیکان قادر هستید که بلافاصله به ویرایش قبلی تان بازگشته یا این که فعالیت قبلی خود را مجددا تکرار نمایید.

البته باید توجه داشته باشید که این دو گزینه فقط برای فعالیت هایی که هنگام حضور در اپ انجام داده اید کاربرد دارند و با خروج از اپ، تاریخچه یادداشت هایتان به طور کامل پاک می شود.

با این که پاک شدن تاریخچه در اپلیکیشن های یادداشت برداری موضوع رایجی است، اما بد نیست که هنگام کار در گوگل کیپ حتما به این موضوع توجه داشته باشید. برای دسترسی به گزینه های Undo و Redo می بایست به نسخه 3.4.803.02 گوگل کیپ برای اندروید مراجعه کنید، که هم اکنون از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    خوبه امکان Bold, italic, underline کردن متن رو هم بزارن خوب میشه

  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    من دو ساله دارم به گوگل پیام میدم این قابلیت رو اضافه کنه .
    البته هیچوقت هم جواب ندادن ?

مطالب پیشنهادی