ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ چند قابلیت از قلم افتاده در آپدیت قبلی را به نسخه جدید اپلیکیشن اضافه کرد

همانطور که می دانید مایکروسافت ماه گذشته با ارائه یک به روز رسانی بزرگ، پیام رسان قدیمی و پرطرفدار خود اسکایپ را به طور کامل دگرگون کرد. در آخرین آپدیت اسکایپ شاهد رابط کاربری کاملا جدیدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

همانطور که می دانید مایکروسافت ماه گذشته با ارائه یک به روز رسانی بزرگ، پیام رسان قدیمی و پرطرفدار خود اسکایپ را به طور کامل دگرگون کرد. در آخرین آپدیت اسکایپ شاهد رابط کاربری کاملا جدیدی هستید، و قابلیت هایی را مشاهده می کنید که امکانات اجتماعی اسکایپ را نسبت به گذشته ارتقاء داده اند.

اما در راستای همین تغییر و تحولات اساسی ظاهرا تیم اسکایپ فراموش کرده که برخی قابلیت های پیش فرض اپلیکیشن را در نسخه جدید بگنجاند، و همین موضوع نارضایتی کاربران را برانگیخته است. به همین خاطر مایکروسافت تصمیم گرفته که برخی قابلیت های از قلم افتاده در به روز رسانی قبلی را با ارائه نسخه ای جدید به اسکایپ باز گرداند.

اولین قابلیت امکان مشاهده وضعیت فعالیت کاربران در صفحه خانه است، تا با یک نظر و بدون نیاز به باز کردن پروفایل هر فرد متوجه شوید که کدام مخاطبین آنلاین هستند و کدام مخاطبین خیر. همچنین امکان اشتراک گذاری چت های اسکایپ که در به روز رسانی قبلی حضور نداشت هم مجددا به نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن اضافه شده است.

مایکروسافت تصمیم گرفته که برخی قابلیت های از قلم افتاده در آپدیت قبلی را به اسکایپ باز گرداند.

تیم اسکایپ به جز برگرداندن قابلیت های قدیمی، به نسخه جدید چند تم و رنگ جدید نیز اضافه کرده تا کاربران گزینه های شخصی سازی بیشتری در اختیار داشته باشند. مضاف بر این رابط کاربری هم مجددا به روز رسانی شده تا دسترسی به مکالمات و جابجایی در محیط اپ راحت تر از همیشه صورت بگیرد.

و در انتها برخی مشکلات و باگ هایی که موجب اختلال در پاک کردن مخاطبین و مکالمات و همچنین اشکال در مالتی تسکینگ و ارسال نوتیفیکیشن ها می شد هم در نسخه جدید برطرف شده است.

رفع تمامی مشکلاتی که گفتیم نشانه ای است از این که مایکروسافت به حرف ها و شکایات کاربرانش توجه می کند. آخرین نسخه اسکایپ را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    فکر کنم دیگه اسکایپ با اومدن تلگرام و واتس اپ از دور خارج بشه به زودی

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    ولی رابط کاربریش باحال شده

مطالب پیشنهادی