ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از گلکسی C10؛ ماژول دوربین دوگانه به قوت خود باقیست

بر اساس گزارش های موجود، گلکسی C10 یکی از چهار موبایل سامسونگی خواهد بود که در سال جاری با ماژول دوربین دوگانه معرفی می شوند؛ گلکسی نوت 8 و نسخه های 2017 گلکسی C7 و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارش های موجود، گلکسی C10 یکی از چهار موبایل سامسونگی خواهد بود که در سال جاری با ماژول دوربین دوگانه معرفی می شوند؛ گلکسی نوت 8 و نسخه های 2017 گلکسی C7 و گلکسی J7 نیز سایر محصولاتی هستند که به احتمال زیاد از ویژگی جدید برخوردار خواهند بود.

حال تصاویر جدیدی از تلفن هوشمند C10 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که حضور دوربین دوگانه در پنل پشتی میان رده سامسونگ را تایید می کند. با توجه به عکس های موجود، موبایل مورد بحث در پنل جلو به دکمه فیزیکی هوم مجهز شده و نمایشگر آن حاشیه های اندکی دارد.

گلکسی C10 نیز به دکمه اختصاصی بیکسبی مجهز شده است

در پنل پشتی نیز همان طور که انتظارش را داشتیم، دوربین دوگانه حضور داشته و به نظر می رسد خطوط آنتن C10 هم با تصاویری که قبلاً منتشر شده بود مطابقت دارند. نکته دیگری که با نگاه به عکس دوم جلب توجه می کند، وجود دکمه اختصاصی بیکسبی زیر کنترل کننده های صداست که از چیدمانی مشابه پرچمداران اخیر سامسونگ پیروی می کند.

بنا بر اطلاعات موجود، موبایل مورد بحث از یک نمایشگر 6 اینچی Full HD بهره برده و برای پردازش امور، بنا به بازار هدف از یکی از دو چیپست اسنپدراگون 660 یا اگزینوس 7872 در کنار رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. در ضمن این میان رده به یک باتری 4000 میلی آمپری نیز مجهز شده که به احتمال زیاد طول عمر مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

گفتنی است طبق اخباری که پیش از این شنیده بودیم، گلکسی C10 نخستین موبایل سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود اما از سوی دیگر، برخی منابع فبلت گلکسی نوت 8 را کاندیدای اصلی تصاحب این لقب عنوان می کنند که البته صحت ماجرا در ماه های پیش رو مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    الان یه عده میان میگن که هواوی، 6ایکس رو از سامسونگ کپی کرده

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

      از میت 9 و آیفون کپی کرده ?

    • m
      m | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

      ???

مطالب پیشنهادی