ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل مدل های جدیدی به پردازنده های نسل هفتم خود اضافه کرد

اینتل اخیراً اسناد مربوط به نسل هفتم از پردازنده های خود را در وبسایتش بروزرسانی کرده که نشان می دهد مدل های جدیدی قرار است به سری Core i3، KBL-U و حتی Xenon اضافه شوند. در حال حاضر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

اینتل اخیراً اسناد مربوط به نسل هفتم از پردازنده های خود را در وبسایتش بروزرسانی کرده که نشان می دهد مدل های جدیدی قرار است به سری Core i3، KBL-U و حتی Xenon اضافه شوند.

در حال حاضر سری Core i3 از ضعیف ترین مدل به نام 7100T آغاز می شود و در نهایت به مدل 7350K می رسیم که از قابلیت اورکلاک شدن هم پشتیبانی می کند. اما بر اساس لیست موجود در سایت اینتل قرار است مدل های جدیدی با نام های 7120، 7120T، 7320T و 7340 به این مجموعه اضافه شود که البته تنها تفاوت آنها با مدل های فعلی، ۱۰۰ مگاهرتز افزایش فرکانس کاری به حساب می آید.

پردازنده های موبایل اینتل با توان طراحی گرمایی ۱۵ وات که در بسیاری از لپ تاپ های اخیر بازار مشاهده می کنیم هم ۴ عضو تازه وارد دارند، ۲ مدل i3، یک i5 و یک i7.

در نهایت به مدل جدید Xeon E3-1285 v6 می رسیم که فرکانس کاری آن ۲۰۰ مگاهرتز در حالت عادی و در حالت توربو ۳۰۰ مگاهرتز افزایش یافته است، هرچند توان طراحی گرمایی هم نسبت به مدل فعلی یعنی E3-1280 v6 حدود ۱۹ وات بیشتر شده و به ۹۱ وات رسیده است.

ناگفته نماند که این مدل جدید احتمالاً همان نسخه ای باشد که بالاخره قرار است در iMac های جدید اپل مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی