ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آخرین نسخه بتای SQL Server 2017 را در دسترس عموم قرار داد

اگر یادتان باشد، اواخر آبان ماه سال گذشته بود که مایکروسافت به طور رسمی از  ملحق شدنش به بنیاد لینوکس خبر داد و در راستای همین موضوع اولین نسخه پیش نمایش عمومی SQL Server را برای پلتفرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

اگر یادتان باشد، اواخر آبان ماه سال گذشته بود که مایکروسافت به طور رسمی از  ملحق شدنش به بنیاد لینوکس خبر داد و در راستای همین موضوع اولین نسخه پیش نمایش عمومی SQL Server را برای پلتفرم یاد شده منتشر کرد.

پس از گذشت هشت ماه از این موضوع و ارائه آپدیت های مستمر برای این سیستم مدیریت دیتابیس، بالاخره امروز نوبت آن رسیده که کلیه کاربران لینوکس، ویندوز، macOS و Docker بتوانند آخرین نسخه بتای SQL Server 2017 موسوم به (1 RC1 (Release Candidate که تقریبا معادل محصول نهایی است را تجربه نمایند.

مایکروسافت تا امروز هفت نسخه پیش نمایش از SQL Server 2017 را منتشر کرده و در هر آپدیت بر این تلاش بوده که قابلیت هایی جدید و بهبودهایی را برای این محصول پرطرفدار به ارمغان بیاورد. از جمله این قابلیت ها می توان به پردازش داده های گراف، پردازش پرس و جوی تطبیقی و تعامل با پایتون برای تحلیل های پیشرفته اشاره نمود.

مایکروسافت تا امروز هفت نسخه پیش نمایش از SQL Server 2017 را منتشر کرده است

نسخه RC1 سیستم مدیریت دیتابیس مایکروسافت هم از تغییرات و قابلیت های جدید بی نصیب نبوده و می توانید فهرستی کامل از این موارد را در منبع خبر مشاهده نمایید. مضاف بر این مایکروسافت فهرستی از نتایج بنچمارک های مختلف را نیز منتشر کرده که SQL Server 2017 را به عنوان رقابتی ترین و سریع ترین محصول مدیریت دیتابیس حال حاضر معرفی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آخرین بتای SQL Server 2017 می توانید همین حالا به وبسایت مایکروسافت سری بزنید و مطالب آموزشی مختص توسعه دهندگان را از اینجا بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی