ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی بند 2 و بند 2 پرو را با پایشگر اکسیژن خون معرفی کرد

هوآوی امسال در بازار پوشیدنی ها حضور فعالی داشته و حالا پس از معرفی «Sports Band» و «Honor Band A2» در خرداد ماه، از مچ بندهای جدیدی رونمایی کرده است. محصولات جدید «هوآوی بند 2» ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

هوآوی امسال در بازار پوشیدنی ها حضور فعالی داشته و حالا پس از معرفی «Sports Band» و «Honor Band A2» در خرداد ماه، از مچ بندهای جدیدی رونمایی کرده است.

محصولات جدید «هوآوی بند 2» و «هوآوی بند 2 پرو» نام دارند و در نگاه اول، مچ بندهای سلامتی استانداردی با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب، گام شمار، مسافت سنج، سرعت سنج و مسیریاب هستند.

فناوری سنجش اکسیژن خون هوآوی دقتی 95 درصدی دارد

اما مهمترین ویژگی مچ بند های جدید هوآوی، «VO2 Max measuring» است که به پوشیدنی های مورد بحث اجازه می دهد نرخ ورود اکسیژن به بدن کاربر و انتقال آن به عضلات برای سوخت و ساز را اندازه گیری کنند؛ بر اساس گزارشات، تکنولوژی موجود توانایی تشخیص آهنگ اکسیژن رسانی را با دقت 95 درصد دارد.

تفاوت های مدل پرو با نسخه معمولی در پایشگر سلامت خواب و تنفس «TruSleep» هوآوی، GPS آنبورد و اپلیکیشن مربی ورزشی مخصوص هوآوی است. البته سنسور ضربان قلب در هر دو مچ بند به صورت شبانه روزی فعال بوده و تاثیر فعالیت های مختلف روی عملکرد قلب کاربر را به ثبت می رساند.

ویژگی دیگری که در مچ بندهای جدید هوآوی وجود دارد، «Training Effect» بوده که تاثیرات یک جلسه ورزشی مانند تمرین در باشگاه یا دویدن در پارک را روی سلامت کاربر سنجیده و زمان مورد نیاز برای ریکاوری بدن تا جلسه بعدی را تخمین می زند.

در نهایت گفتنی است بند 2 و بند 2 پرو تا عمق 50 متری خاصیت ضد آب بودن خود را حفظ کرده و همچنین تمام خدمات استاندارد مانند نمایش اعلان ها و پیام ها را هنگام اتصال به تلفن همره ارائه می کنند. قیمت و تاریخ عرضه این محصولات هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 2000
    2000 | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    این هواوی نبود که مدیرعاملش میگفت ساعت های هوشمند به درد نمیخورن؟

مطالب پیشنهادی