ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن My Device؛ هر آنچه باید در مورد دیوایس اندرویدی تان بدانید

وقتی در مورد «اپلیکیشن» صحبت می کنیم، دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم؟ مسلما محصولی که امکانات یا اطلاعاتش بتواند برای مخاطب «کاربرد» داشته و حداقل یکی دو مورد از احتیاجاتش را برطرف کند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

وقتی در مورد «اپلیکیشن» صحبت می کنیم، دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم؟ مسلما محصولی که امکانات یا اطلاعاتش بتواند برای مخاطب «کاربرد» داشته و حداقل یکی دو مورد از احتیاجاتش را برطرف کند.

My Device که امروز معرفی می کنیم شاید از نظر «قابلیت ها» اپ خارق العاده ای نباشد و حتی وظیفه خاصی را هم برایتان انجام  ندهد، اما «اطلاعات» ارزشمندی را در مورد دیوایس تان گردآوری می کند که می توانند در موقعیت های گوناگون به کارتان بیایند.

با نصب اپلیکیشن My Device برای دسترسی به تمام اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری دیوایس اندرویدی تان فقط یک لمس فاصله دارید؛ از جزئیات دقیق قطعاتی مثل سی پی یو و رم گرفته تا عملکرد سنسورها و نسخه سیستم عامل و حتی اپلیکیشن هایی که روی دستگاه نصب کرده اید.

می خواهید بیلد دقیق و تاریخ انتشار سیستم عامل موبایل تان را بدانید؟ یا این که دمای باتری و ولتاژ آن را در لحظه بسنجید؟ به سلامت سنسورهای به کار رفته در دیوایس تان مشکوک شده اید؟ My Device شما را به پاسخ تمام این سوالات می رساند.

اپلیکیشن های شبیه My Device در اندروید کم نیستند، اما نکته ای که اپ 3k Developers را به محصول متمایزی تبدیل کرده شیوه ای است که این اطلاعات را به شما ارائه می کند. به لطف رابط کاربری فوق العاده منظم و ساده اپلیکیشن به تمام اطلاعات می توانید از منوی کشویی و با یک لمس ساده دسترسی داشته باشید. نکته عالی این که تمام بخش های اپلیکیشن توضیح اختصاصی دارند.

مثلا اگر به واژه ای در رابطه با پردازنده یا باتری دستگاه برخوردید و معنی آن را نمی دانستید، کافیست واژه مد نظرتان را لمس کنید تا توضیحات مختصر My Device درباره آن برایتان نمایان شود؛ خصوصیتی که در کمتر اپلیکیشن این چنینی دیده بودیم.

با نصب My Device می توانید به اطلاعاتی در مورد دستگاه و شرکت سازنده آن، سیستم عامل، سی پی یو، باتری، حافظه، سنسورها، وضعیت لحظه ای اینترنت، اپلیکیشن های سیستمی و شخص ثالث و تک تک قطعات سخت افزاری دیوایس تان دسترسی داشته باشید، که بعضی از آن ها (مثل بخش سنسورها) می توانند به شما آمار لحظه ای و زنده هم ارائه کنند. اما این اطلاعات واقعا چه کاربردی دارند؟

یکی از موارد کاربرد این اپلیکیشن برای زمانی است که می خواهید دیوایس دست دومی بخرید یا این که عملکرد یکی از قطعات را عیب یابی کنید. اینجاست که متوجه ارزش بسیار بالای محتویات My Device می شوید، اپلیکیشنی که خوشبختانه حجم زیادی هم ندارد و به راحتی در تمام دستگاه ها نصب می شود. در واقع بگذارید خلاصه بگوییم، به کمک My Device و اطلاعات تفکیک شده اش می توانید سلامت یا معیوب بودن هر دیوایس اندرویدی را در یک نظر متوجه شوید.

محصول تیم 3k Developers کاملا رایگان است، و می توانید آن را با حجم ناچیز 1.6 مگابایت از گوگل پلی استور یا به کمک ربات تلگرام apk_dl دانلود نمایید.

My Device

My Device

سازنده: 3k Developers قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Jsph1010
    Jsph1010 | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    قصد گیر دادن ندارم اما شاید برای برخی از دوستان مهم باشه که بدونن حجم این نرم افزار در حال حاضر در گوگل پلی 1.4 مگابایت هست و نه 1.6 مگابایت ...
    ?

  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    این برنامه با بعضی از گوشی هایی که زبانشون فارسی باشه مشکل داره که متنی که مینویسه دیده نمیشه پس باید زبان گوشی رو انگلیسی کنیم

مطالب پیشنهادی