ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن کمکی Nintendo Switch Online تجربه بهتری از بازی های آنلاین داشته باشید

کمپانی نینتندو برای کنسول جدید خود یعنی سوییچ، تصمیم گرفته توجه بیشتری به بخش آنلاین بازی هایش داشته باشد و اپلیکیشن جدید آن ها با نام Nintendo Switch Online که ساعاتی پیش روی سیستم عامل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کمپانی نینتندو برای کنسول جدید خود یعنی سوییچ، تصمیم گرفته توجه بیشتری به بخش آنلاین بازی هایش داشته باشد و اپلیکیشن جدید آن ها با نام Nintendo Switch Online که ساعاتی پیش روی سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه شد هم قدمی رو به جلو برای رسیدن به همین هدف است.

این برنامه به دارندگان نینتندو سوییچ این امکان را می دهد تا یک تجربه به مراتب بهتر از بازی های آنلاین این کنسول داشته باشید. مثلا اگر شما Splatoon 2 را انجام دهید، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از مزیت های سرویس مخصوص این عنوان [با نام SplatNet 2] همانند اطلاعات نبردها یا نتیجه مسابقات بهره مند شوید.

جدا از این ویژگی، اپلیکیشن به بازیکن ها اجازه می دهد تا دوستان شان را از طریق شبکه های اجتماعی به انجام بازی با آن ها دعوت کنند. همچنین می توانید هنگام انجام بازی ها با بقیه بازیکن ها گفت و گو صوتی داشته باشید. البته همانند ویژگی «دعوت بازیکن ها»، قابلیت «چت با دوستان» هم مخصوص بازی هایی است که از آن پشتیبانی می کنند.

بد نیست اضافه کنیم که برای راه اندازی برنامه، نیازمند داشتن یک کنسول نینتندو سوییچ و اکانت نینتندو هستید. Nintendo Switch Online فعلا رایگان است اما تا سال 2018 که سرویس پولی آنلاین ژاپنی ها برای پلتفرم جدیدشان به راه می افتد احتمالا شاهد تغییراتی خواهیم بود.

Nintendo Switch Online

Nintendo Switch Online

سازنده: Nintendo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی