ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس Google Play Protect برای مقابله با بدافزارها در دسترس قرار گرفت

تقریبا دو ماه پیش بود که کمپانی گوگل از مجموعه سرویس هایی به نام Google Play Protect پرده برداشت که می توانست در برابر بدافزارها یا اپلیکیشن های ویروسی از دیوایس اندرویدی شما محافظت کند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

تقریبا دو ماه پیش بود که کمپانی گوگل از مجموعه سرویس هایی به نام Google Play Protect پرده برداشت که می توانست در برابر بدافزارها یا اپلیکیشن های ویروسی از دیوایس اندرویدی شما محافظت کند و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، آن ها سرانجام این قابلیت مهم را در دسترس کاربران قرار دادند.

گفته های گوگل نشان می دهند که Google Play Protect روی دستگاه هایی که دارای Google Mobile Services 11 یا نسخه های جدیدتر هستند اجرا می شود. بنابراین اگر آن را می بینید (در بخش تنظیمات موبایل گوگل را انتخاب کرده، به قسمت Security بروید و روی Verify Apps کلیک کنید) می توانید مطمئن باشید که موبایل تان در امان است.

جدا از پاک کردن بدافزارها به صورت اتوماتیک، Protect همچنین می تواند در بازیابی موبایل های گم شده هم به کمک تان بیاید. به لطف قابلیت Find My Device می توانید موبایل گمشده را روی نقشه ردیابی کنید، از راه دور آن را قفل کرده یا اطلاعات حافظه اش را به طور کامل پاک نمایید.

اگرچه Find My Device قابلیت چندان جدیدی نیست اما ارائه آن در گوگل پلی مزیت بزرگی است که شما را از نصب اپلیکیشن های شخص ثالث برای ردیابی موبایل های گمشده بی نیاز خواهد کرد. بد نیست بدانید Google Play Protect که از امروز برای برنامه Play Services عرضه شد، به زودی به پلی استور هم خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AliGh
    AliGh | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    من متوجه نشدم به برنامه ی find my device چه ربطی داشت! اون که یه برنامه ی جداست

مطالب پیشنهادی