ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اطلاعات تازه از نسل بعدی نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودرو برقی جهان

نیسان لیف خودرو الکتریکی پنج دربی هاچپکی است که کمپانی نیسان از دسامبر 2010 آن را در امریکا و ژاپن تولید میکند. تا سال 2017 نزدیک به 270 هزار از این خودرو به فروش رفت ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

نیسان لیف خودرو الکتریکی پنج دربی هاچپکی است که کمپانی نیسان از دسامبر 2010 آن را در امریکا و ژاپن تولید میکند. تا سال 2017 نزدیک به 270 هزار از این خودرو به فروش رفت که لیف را به یکی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی دنیا تبدیل کره است. تازه ترین مدل جدید این خودرو به نام Leaf 2018  به زودی راهی بازار می شود.

در تازه ترین ویدئو تبلیغاتی که شرکت نیسان از این خودرو منتشر کرده است مشخص شده که این Leaf جدید به تکنولوژی راننده‌ خودکار نیسان (ProPILOT)  مجهز شده است.

این تکنولوژی جدید که قبلا هم روی برخی از خودروهای نیسان قرار گرفته بود از راننده پشتیبانی کرده و به راننده در کنترل شتاب و ترمز خودرو و حرکت بین خطوط  در بزرگراه ها کمک می کند.

پیش بینی می شود که این تکنولوژی در سالهای آینده سطح بالایی از استقلال از راننده برای خودرو فراهم میکند و در نهایت قادر به  حرکت و عبور در تقاطع های شهری نیز میشود.

نیسان به منظور کمک به راننگی ایمن و افزایش لذت رانندگی تکنولوژی راننده‌ی خودکار (ProPILOT)  به عنوان بخشی از تحرکات خودکار هوشمند Leaf قرار داه است.

این شرکت به دنبال مدیریت رانندگی خودکار خودرو و افزایش ایمنی این سیستم است تا سیستم رانندگی خودکار ProPILOT  را با تمامی محصولات خود ادغام کند.

با توجه به فروش بالای Leaf نیسان تصمیم دارد که مدل سال 2018 را به صورت جهانی به فروش برساند و اولین نسخه این خودرو در 6 سپتامبر در توکیو به خریدار تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی