ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آتش سوزی پرحاشیه در کالیفرنیا؛ سوختن لامبورگینی 250 هزار دلاری یا پونتیاک بدلی؟

در روزهای اخیر عکسی از یک آتش سوزی در کالیفرنیا منتشر شده که در نگاه اول از محاصره شدن یک لامبورگینی کونتاچ یک چهارم میلیون دلاری در آتش حکایت می کند اما با کمی دقت ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در روزهای اخیر عکسی از یک آتش سوزی در کالیفرنیا منتشر شده که در نگاه اول از محاصره شدن یک لامبورگینی کونتاچ یک چهارم میلیون دلاری در آتش حکایت می کند اما با کمی دقت بیشتر مشخص می شود که این خودرو هیچ شباهتی به یک سوپر کار ایتالیایی ندارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد خودرو سانحه دیده یک کونتاچ نیست. برای مثال فاصله کف خودرو از سطح زمین نسبتا زیاد است و چنین اختلافی نمی تواند مربوط به یک لامبورگینی کلاسیک باشد، همچنین شدت آتش سوزی و دود سیاه ناشی از سوختن خودرو این احتمال را تقویت می کند که با قطعات فایبرگلاس نصب شده بر روی یک خودرو تبدیل شده (رپلیکا) طرف هستیم.

به خصوص که تبدیل خودرو ارزان قیمتی به نام پونتیاک فیرو به مدل های مبدل فراری و لامبورگینی در آمریکا رواج دارد و دست بر قضا پونتیاک فیرو خود در سال های تولید توسط جنرال موتورز با مشکل آتش سوزی مواجه بود و حتی در این رابطه فراخوان نیز شده است.

البته هیچ کسی از سانحه بوجود اومده خوشحال نیست اما هنوز به قطعیت این موضوع روشن نشده که خودرو اتیش گرفته کونتاچ واقعی است یا یک خودرو با کیت کونتاچ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    کاش حداقل اینجا عرضه داشتیم کیت مثلا تسلا رو بذاریم رو ماشینامون... موتورش به درک همین EF7 هم باشه مهم نیست قول میدم 140 تا بیشتر باهاش نرم

مطالب پیشنهادی