ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل یکبار دیگر محصولات نوکیا را در خرده فروشی آنلاین و فیزیکی خود می فروشد

اپل یک بار دیگر محصولات نوکیا را به صورت مستقیم در استور آنلاین خود می فروشد و احتمالاً می توان منتظر این محصولات در خرده فروشی های فیزیکی اپل نیز بود. باید توجه داشت که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اپل یک بار دیگر محصولات نوکیا را به صورت مستقیم در استور آنلاین خود می فروشد و احتمالاً می توان منتظر این محصولات در خرده فروشی های فیزیکی اپل نیز بود. باید توجه داشت که منظور از محصولات نوکیا، موبایل های اندرویدی و هوشمندی نیست که تحت برند کمپانی فنلاندی توسعه یافته و فروخته می شوند؛ زیرا قطعاً هیچوقت شاهد فروش آنها از سوی اپل نخواهیم بود، اما کمپانی ساکن کوپرتینو مشتاق است که برخی محصولات مرتبط با سلامتی نوکیا را بفروشد.

این محصولات که می توانند از ترازو تا تب سنج و پایشگر فشار خون متغیر باشند، در واقع محصولاتی هستند که پیشتر تحت برند Withings ساخته شده بودند. نوکیا این برند را سال گذشته میلادی زیر پرچم خود درآورد و نام تمام این محصولات را تغییر داد و از برند خود در نام آنها استفاده کرد.

بنابراین محصولاتی مانند ترازوهای Nokia Body Cardio و Nokia Body Plus به همراه تب سنج Thermo و پایشگر فشار خون BPM Plus در حال همگی از طریق فروشگاه اپل قابل خریداری هستند.

گفتنی است که اپل قبلاً هم محصولات Withings را به فروش می رساند، اما نوکیا با استناد به چند پتنت، پرونده ای تشکیل داد و فروش این محصولات را متوقف کرد. در نهایت طی ماه مه گذشته، توافق نامه ای قانونی میانی اپل و نوکیا امضا شد که عرضه مجدد محصولات سلامت-محور نوکیا روی اپل استور، از مهم ترین پیامدهای آن به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    ? ?

  • rashedi
    rashedi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    خیلی دلشم بخواد

مطالب پیشنهادی