ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فارادی فیوچر مدیر اسبق پروژه i ب ام و را استخدام کرد

استارتاپ آمریکایی فارادی فیوچر که با حمایت کمپانی چینی  LeEco از سال 2014 وارد عرصه شده، با جذب مدیران و مهندسین زبده از سایر شرکت ها قصد دارد روند توسعه خودروهای الکتریکی خود را سرعت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

استارتاپ آمریکایی فارادی فیوچر که با حمایت کمپانی چینی  LeEco از سال 2014 وارد عرصه شده، با جذب مدیران و مهندسین زبده از سایر شرکت ها قصد دارد روند توسعه خودروهای الکتریکی خود را سرعت بخشد.

در یکی از آخرین موارد این استارتاپ آقای اولریش کرانز (Ulrich Kranz) مدیر اسبق پروژه i ب ام و را به استخدام خود در آورده است. وی که سابقه 30 سال همکاری با کمپانی آلمانی را در کارنامه دارد، از این به بعد به عنوان کارمند ارشد بخش تکنولوژی در فارادی فیوچر مشغول کار خواهد شد. وظیفه اصلی آقای کرانز تبدیل کانسپت 1050 اسب بخاری FF 91 به یک خودروی پرفروش عنوان شده است.

این مدیر با سابقه در یک مصاحبه تلفنی گفته او همانند افرادی که مدام شرکت محل خدمت خود را عوض می کنند، نیست. وی در ادامه افزوده:

شاید جدایی من از ب ام و باعث تعجب برخی افراد شود، اما افرادی که من را می شناسند،می دانند که من اهل پذیرفتن ریسک هستم. من همیشه وارد پروژه ها شده ام.

شاید "ریسک" خطاب کردن فعالیت در استارتاپ فارادی فیوچر در همین ابتدای امر چندان به مذاق مدیران این کمپانی خوش نیاید. آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند، فارادی فیوچر از لحاظ اقتصادی شرایط چندان مطلوبی نداشته و گاه و بی گاه خبرهایی مبنی بر قطع حمایت های مالی جیا یوئتینگ – کارآفرین میلیاردر چینی، و مدیر موسس شرکت LeEco – مطرح می شود. هفته پیش نیز در خبرها آمد که این کمپانی توسعه کارخانه 1 میلیارد دلاری خود را در نوادا متوقف کرده است. البته مقامات کمپانی در این باره ادعا کردند که به دنبال یک مجموعه تولیدی دیگر برای شتاب بخشی به روند شروع تولید مدل FF 91 هستند.

سرمایه گذار چینی در کنار یکی از موسسان کمپانی فارادی فیوچر

با وجود چالش های متعدد، فارادی فیوچر پیش از این نیز افراد مشهور دیگری را از کمپانی های مختلف جذب نموده است. بر اساس برنامه های این کمپانی تولید FF 91 از سال 2018 آغاز خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تا آن زمان مقامات این شرکت نوپا خواهند توانست تاسیسات و کارخانه های مورد نیاز را فراهم کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    واقعا هیولایی هستش FF91

مطالب پیشنهادی