ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی مایکروسافت؛ سرویس های ابری و آفیس، کمپانی را به جلو می رانند

کمپانی مایکروسافت در گزارش مالی از سه ماهه مالی اخیر، خبر از دستیابی به درآمد 23.3 میلیارد دلاری داده که 13 درصد از درآمد همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی بیشتر به حساب می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی مایکروسافت در گزارش مالی از سه ماهه مالی اخیر، خبر از دستیابی به درآمد 23.3 میلیارد دلاری داده که 13 درصد از درآمد همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی بیشتر به حساب می آید. با انتشار گزارش مالی اخیر، سود خالص مایکروسافت در سال مالی کامل 2017 که انتهای ماه ژوئن به پایان رسید، برابر با 21.2 میلیارد دلار بوده است.

طی سه ماهه پایانی سال مالی مایکروسافت (یا سه ماهه دوم سال تقویمی)، لینکدین 1.1 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد که 125 هزار دلار از سهم آن در سه ماهه سوم بیشتر است. علاوه بر این، درآمد از حوزه گیمینگ هم تا 3 درصد افزایش یافته و کنسول اکس باکس پس از برگزاری نمایشگاه E3 2017، کماکان توانسته فروش قابل قبول خود را حفظ کند.

سه ماهه اخیر، یک سه ماهه قدرتمند دیگر برای سرویس های ابری بود؛ درست همانطور که طی سال های اخیر این اتفاق بارها تکرار شده است. درآمد مایکروسافت در این حوزه، مجموعاً 15 درصد افزایش یافت که قطعاً رشد 97 درصدی سرویس آژور، تاثیر مهمی بر آن گذاشته است.

آفیس هم مثل سابق، یکی از مهم ترین منابع سوددهی مایکروسافت به حساب می آید و درآمد این کمپانی از فروش اشتراک آفیس نسبت به مدل تجاری قبلی و فروش لایسنس محصولات پیشی گرفته است. اگرچه درآمد آفیس تنها با افزایش 5 درصدی مواجه شده، اما این مسئله نشان می دهد که مایکروسافت با موفقیت در حال روی آوردن به مدل تجاری جدید و احتمالاً سودآورتر خود است.

با وجود موفقیت در تمام این حوزه ها، درآمد واحد سرفس مایکروسافت با کاهش 2 درصدی مواجه شد که مایکروسافت دلیل آن را «انتقالات چرخه عمر محصول» می داند. دو دیوایس جدید سرفس لپ تاپ و سرفس پرو، که در ماه مه رونمایی شدند، تنها از روز 15 ژوئن در بازار قابل خرید بودند و به همین خاطر، نتوانسته اند کمکی به افزایش درآمد واحد سرفس کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • XperiaXZp
    XperiaXZp | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    مایکروسافت داره زور اخرشو میزنه ! مخصوصا بعد عرضه سیستم عاملی مانند ویندوز 10 ورشکست نشه خیلی شاهکار کرده !!!! پر باگ ترین و پر مشکل ترین سیستم عاملی ک دیدم همین ویندوز 10 بود !

    • mehrdadansari
      mehrdadansari | ۷ مرداد ۱۳۹۶

      سلام دوست عزیز
      نسخه کرک شده شما مشکل داره
      کرک KMS نصب کنید اگه افت سرعت و باگ مشکلتونه البته قطعا به اطلاعات شخصیتون دسترسی پیدا میکنه شخص کرک کننده
      و اگه بدون افت سرعت و باگ و با امنیت بالا و پایداری ویندوز 10 میخواید باید لایسنس اصلش رو تهیه کنید حالا چه دانلودی چه خریداری
      اینکه ویندوز 10 به این درجه از کیفیت رسیده که کرک کنده ها نهایت زورشون یه ویندوز پر باگ و پر مشکله یکی از دلایل موفقیت مایکروسافته!
      الان تعداد کاربرای استفاده کننده از ویندوز 10 بالای 500 میلیون شده...
      نکته مهم اینه که واسه تهیه لایسنس اصلی باید در نظر داشته باشید که قیمت لایسنس اصل ویندوز 10 میشه 199 دلار و این ینی حداقل 700 هزارتومن:| حالا علی الظاهر اگه پولمون نمیرسه و دستمون نمیرسه به لایسنس اصل به ویندوز مایکروسافت بیچاره گیر ندیم :|

    • keivan
      keivan | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      دوست عزیز لایسنس اورجینال باقابلیتهایی که داره هرگز برشکست نمیشه بدنیس به سایت آی تی ریسرچز سری بزنید ومطالعه کنید

مطالب پیشنهادی