ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Street View گوگل به ایستگاه فضایی بین المللی سفر کنید

تا حالا رویای تماشای زمین از فضا را داشته اید؟ متأسفانه افرادی که به این آرزوی خود می رسند خیلی زیاد نیستند. اما مشکلی نیست، چرا که گوگل در سرویس استریت ویوی خود امکانی فراهم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

تا حالا رویای تماشای زمین از فضا را داشته اید؟ متأسفانه افرادی که به این آرزوی خود می رسند خیلی زیاد نیستند. اما مشکلی نیست، چرا که گوگل در سرویس استریت ویوی خود امکانی فراهم کرده تا همه بتوانند حس شگفت انگیز سفر به خارج از زمین را تجربه کنند.

از امروز سرویس استریت ویو گوگل به شما اجازه می دهد که سفری مجازی به ایستگاه فضایی بین المللی (یا به اختصار ISS) داشته باشید و سیاره زیبایمان زمین را از فضا تماشا کنید. گوگل در این تجربه استثنایی امکانی فراهم کرده که آزادانه میان ماژول های تشکیل دهنده ایستگاه فضایی شناور شوید و همزمان اطلاعات دقیق در مورد چیزهایی که دور و برتان می بینید را مطالعه نمایید.

تصاویر مربوط به این سفر مجازی توسط فضانوردان و طی مدت اقامت یکی از ماشین های Dragon کمپانی اسپیس اکس در ایستگاه فضایی بین المللی گردآوری شده اند. به خاطر همین می توانید با مراحل دریافت محموله ها در ایستگاه فضایی هم آشنا بشوید.

توجه داشته باشید که برای داشتن تجربه ای کامل از این سفر مجازی، بهتر است که آن را در حالت 360 درجه تماشا کنید. همچنین طی این سفر دیجیتالی نقطه هایی معلق در فضا را مشاهده خواهید کرد که می توانید با اشاره روی آن ها توضیحات گوگل در مورد دور و اطرافتان را بخوانید.

از آنجا که گوگل استریت ویو برای تجربه های 360 درجه طراحی نشده ممکن است که عادت کردن به حالت جابجایی شناور در ایستگاه فضایی بین المللی کمی برایتان مشکل باشد. اما کمی که در محیط به این طرف و آن طرف بروید، زمان زیادی طول نمی کشد که به شیوه کنترل آن عادت کنید.
برای تجربه این سفر شگفت انگیز همین حالا می توانید به این لینک مراجعه نمایید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    خیلی جالب بود

مطالب پیشنهادی