ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

راننده DS برنده مسابقه خودروهای فرمولا برقی Formula E نیویورک شد

سم بيرد راننده تیم DS Performance فرانسه توانست در مسابقات Formula E نیویورک مقام اول را کسب کند. این راننده ی با تجربه تیم فرانسوی DS Performance توانست با پشت سر گذاشتن حریفانی از جگوار، رنو، ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سم بیرد راننده تیم DS Performance فرانسه توانست در مسابقات Formula E نیویورک مقام اول را کسب کند.
این راننده ی با تجربه تیم فرانسوی DS Performance توانست با پشت سر گذاشتن حریفانی از جگوار، رنو، آئودی ، ماهیندرا و دیگر تیم های شرکت کننده، رتبه ی اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

فرمول E (به صورت کامل: FIA Formula E Championship)، کلاسی از مسابقات اتوموبیل ‌رانی است که فقط از موتورهای برقی در آن استفاده می ‌شود، این سری مسابقات در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۴ در پکن افتتاح شدند.

در حال حاضر مسابقات قهرمانی شامل ۱۰ تیم است و هر تیم دو راننده دارد. عموما این مسابقه‌ ها در پیست ‌های شهری به طول ۲ تا ۳.۴ کیلومتر برگزار می ‌شوند.

خودروهای فرمول E حداقل ۲۵۰ اسب ‌بخار قدرت دارند و شتاب صفر تا ۱۰۰ آنها ۳ ثانیه است و نهایت سرعت آنها نیز ۲۲۵ کلیومتر بر ساعت محدود می شود.


‏DS در این مسابقات با شرکت Virgin همگام شده و تیم DS Virgin Racing را تشکیل دادند. گروه DS Performance از آخرین تکنولوژی ‌های خود استفاده کرده توانسته موفقیت ‌های چشمگیری را در این مسابقات کسب کند، رانندگان این فصل مسابقات فرمول E تیم DS، سم بیرد و خوزه ماریا لوپز هستند.

DS حتی در طراحی خودروهای مسابقه ‌ای به اصول خود وفادار بوده و با طرحی آوانت ‌گارد خودرو خود با نام DSV-01 را برای مسابقات فرمول E شرکت داده است، موتور، گیربکس و سیستم فرمان ‌دهی و نمایش مشخصات خودرو کاملا طراحی و تکنولوژی DS است، همچنین طراحی سیستم خنک ‌کننده، تعلیق عقب و انتقال قدرت نیز توسط مهندسان DS انجام شده است.

‏DS برند پرمیوم گروه PSA فرانسه از سال ٢٠١۴ بطور مستقل شروع به فعالیت کرد. مدل های DS 3, DS 4, DS 5, DS 5LS, DS6 نیز در ایران توسط آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS Automobiles فرانسه عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی