۱۲ واقعیت عجیب و وحشتناکی که در مورد قاتلین زنجیره ای نمی دانید

۱۲ واقعیت عجیب و وحشتناکی که در مورد قاتلین زنجیره ای نمی دانید

مطالعه در مورد قاتلین زنجیره ای در عین ترسناک بودن، بسیار عجیب و مملو از پرسش های بی پاسخ است زیرا همیشه در ذهن خود به این می اندیشیم که این ها چگونه انسان هایی هستند و چطور می توانند با خونسردی، هم نوعان خود را کشته و بعضا از گوشت بدنشان تغذیه کنند؟ آدمکشی چه لذتی به آن ها می  دهد که حاضر هستند این حرکت غیرانسانی را بارها و بارها تکرار کنند؟

مگر انسان می تواند از جان دادن یک موجود خوشحال باشد؟ و سوالاتی از این دست که قادرند ساعت ها و گاها روزها ذهن آدم را به خود مشغول کنند. در همین راستا، گفتیم شاید برایتان جالب باشد تا در مورد برخی از عجیب ترین واقعیت های مربوط به این قاتلین بیشتر بدانید. به طور مثال، جفری دامر فردی بوده که از دیدن صحنه قتلی که در حال انجامش بوده، حالش بد می شده و به همین خاطر، عینکش را به چشم نمی زده تا تصویر تاری از صحنه را شاهد باشد. اما در عین حال، قربانی ها را مثله کرده و از گوشت بدن آن ها غذا پخته و با این ساندویچ ها از مهمان های خود پذیرایی می کرد.

برای آگاهی با رفتارهای عجیب و غیرانسانی این اشخاص در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

۱- جفری دامر ( Jeffrey Dahmer): پذیرایی از مهمان ها با گوشت بدن قربانی هایش

sub-buzz-11748-1500307401-1

دامر در آپارتمان خود از مهمانانش با ساندویچ هایی پذیرایی می کرد که با گوشت بدن قربانی هایش پخته شده بودند.

در فیلم مستندی که از زندگی این قاتل سریالی ساخته شده بود، یکی از همسایه های وی، «پاملا باس» بیان داشته که او هر روز به این مساله فکر می کند که چطور گوشت انسان برایش سرو شده و این اتفاق بسیار تلخ ذهنش را درگیر نموده است و آزارش می دهد.

در مورد دامر همین قدر می توان گفت که همه مقتولینش را مردان و پسرهای جوان تشکیل می دادند. او نخستین قتل را در سن ۱۸ سالگی مرتکب شد. داهمر، استیون هیکس ۱۹ ساله را به خانه خویش دعوت کرد ولی او را کشت زیرا نمی خواست استیون از خانه برود.

این قاتل زنجیره ای آمریکایی در خلال سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ میلادی ۱۷ پسر و مرد را به طرز وحشتناکی سلاخی کرده و گوشت آن ها را خورده است. وی باور داشت که با خوردن گوشت قربانیانش، آنها دوباره در درون وی زنده خواهند شد.

۲- رودنی آلکالا (Rodney Alcala) در میانه انجام قتل هایش به برنامه تلویزیونی «بازی دوست‌یابی» دعوت شد تا با یک زن قرار ملاقات بگذارد

2

گفته می شود که آلکالا با قربانی های خود بازی می کرده است. ابتدا آن ها را تا مرز کشته شدن خفه می کرده، اما اجازه نمی داده بمیرند، بلکه رهایش می کرده تا جان بگیرند. سپس دوباره این کار را تکرار می کرده تا دست آخر، پس از چندین بار زجرکش کردن مقتولین، آن ها را به قتل می رسانده است.

دلیل اینکه او را «قاتل بازی دوست‌یابی» خطاب می کنند این بوده که در سال ۱۹۷۸ میلادی وقتی مشغول آدمکشی و قتل بوده، در یک برنامه تلویزیونی موسوم به «بازی دوست‌یابی» شرکت می کند.

این تبهکار مخوف طی ۳ دهه، ۴ زن و یک دختر بچه ۱۲ ساله را بعد از آزار و اذیت جنسی به قتل رسانده بود اما به راحتی توانسته بود کارآگاهان جنایی و دادگاه را فریب داده و تبرئه شود.

۳- دنی رولینگ (Danny Rolling) معروف به «متجاوز شهر گینزویل»، جنازه قربانی های خود را به حالتی قرار می داد که وقتی نیروهای پلیس وارد می شوند با ژست های هنری آن ها رو به رو شوند

3

دنی رولینگ عادت داشت قربانی های خود را پس از تجاوز و کشتن به نحوی فجیع، همانند وقتی که یک انسان زنده می خواهد عکس بگیرد، با ژست های خاص و هنری اما مملو از خون و جنایت آمیز حالت دهد.

او مجموعا ۸ نفر را به قتل رسانده و اعتراف کرده که در صحنه قتل پدرش نیز حضور داشته است. وی در سال ۲۰۰۶ میلادی با تزریق مواد سمی قصاص شد. رولینگ فقط در تابستان ۱۹۹۰ میلادی ۵ دانشجو را به قتل رسانده بود.

۴- اچ.اچ.هولمز ( H.H. Holmes) اسکلت قربانی های خود را به دانشکده پزشکی می فروخت

4

«هرمن وبستر ماجت»، که بیشتر با نام مستعار دکتر «هنری هوارد هولمز» شناخته می شود، پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه پزشکی، زنانی را فریب داده و آن ها را به قتل می رساند. سپس روی بدنشان کالبدشکافی می کرد. در نهایت هم اسکلت قربانی ها را به دانشکده‌ های پزشکی می‌ فروخت و ادعا می کرد که این افراد در طی حادثه کشته شدند.

۵- دنیس ریدر (Dennis Rader) به صورت مخفیانه وارد خانه مقتولین شده و منتظر آن ها می شد تا بیایند و به قتل برسند

5

دنیس ریدر به نام BTK Killer نیز مشهور است. این عبارت مخفف واژه های «بستن، شکنجه و قتل» است. وی پس از انجام هر کدام از قتل ها، روند آدمشکی خود را با جزئیات کامل نوشته و به صورت نامه برای پلیس و رسانه های محلی ارسال می کرد. وی در سال ۲۰۰۵ میلادی دستگیر شده و به ۱۰ فقره قتل اعتراف کرد.

او مخفیانه وارد خانه مقتولین می شده و شاهد زندگی روزمره شان بوده و حتی در مواقعی، شب هم در خانه قربانی مانده تا فرصت مناسب برای نیت شوم خود را پیدا کند.

۶- «روبرت پیکتون» (Robert Pickton) جنازه مقتولین را در زمین خاک می کرده و با گوشت آن ها به خوک هایش غذا می داده است

6

او به قتل ۴۹ زن اعتراف کرده اما گفته ای کاش فرصت می داشت تا این رقم را به ۵۰ نفر برساند. این آدمکش کانادایی، از درآمد حاصل از مزرعه خوک های خود به یک مولتی میلیاردر تبدیل شده بود.

۷- یکی از پر کارترین قاتلین زنجیره ای تاریخ، «تد باندی» (Ted Bundy) در مرکز مشاوره تلفنی برای پیشگیری از خودکشی بیماران کار می کرد

7

او که در طول زندگی خود به مردم زیادی کمک کرده بود تا خودکشی نکنند، یک قاتل سریالی بسیار بی رحم بوده که بالغ بر ۳۶ نفر را در زندگی خود به قتل رسانده بود.

در موارد بسیاری او در مکان‌ های عمومی در قالب کسی که آسیب دیده یا معلولیت دارد به زنان نزدیک می‌ شد و از آنها برای انجام کاری کمک می‌خواست. او از این حربه برای کشاندن آنها به یک مکان خلوت استفاده می‌ کرد. در برخی موارد او بارها به محل انجام جنایت باز می‌گشت و هر بار ساعت‌ها به آراستن جسد و معاشقه با آن مشغول می‌ شد.

8

او حداقل ۱۲ قربانی را سر بریده بود و در مواردی سر بریده را برای مدتی به عنوان یادگاری در آپارتمانش نگه داشته بود.

تد باندی در ژانویه ۱۹۸۹ در زندان ریفورد فلوریدا با صندلی الکتریکی اعدام شد.

۸- ریچارد رامیرز (Richard Ramirez) معروف به «خفاش شب» به صورت رندم خانه ها را انتخاب کرده و از طریق درها یا پنجره هایی که قفل نبودند وارد آن ها شده و قتل های خود را مرتکب می شد

9

او در خلال قتل ها به سرقت اشیا قیمتی نیز می پرداخت و گاهی افراد را مورد تجاوز نیز قرار می داد. وی قربانی های خود را بر اساس واکنش آن ها در برابر خود به قتل می رساند. آلات قتاله ی وی شامل تفنگ، چاقو، چکش، میله چرخ ماشین و … بودند.

وی در ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۹ به جرم ۴۳ فقره جنایت، ۱۳ فقره قتل، سرقت و تجاوز محکوم شناخته شد و در ۷ نوامبر اعدام گشت.

۹- جو میتنی (Joe Metheny) معروف به «آدمخوار» گوشت قربانی های خود را با گوشت حیوانات مخلوط کرده و به صورت همبرگر در فست فود خود به فروش می رساند

10

او در مورد این حرکت شنیع خود بیان داشت که وقتی گوشت آدم و حیوان را با هم مخلوط کنید، هیچ کسی متوجه تفاوت مزه آن ها نخواهد شد.

۱۰- اد کمپر (Ed Kemper) معروف به «قاتل Co-ed» وقتی در زندان به سر می برد، هزاران کتاب صوتی (از رمان های برتر تاریخ)  برای افراد نابینا ضبط و منتشر کرد

11

کمپر که به قتل ۸ نفر در سال ۱۹۷۳ میلادی، پدربزرگ و مادربزرگ پدری و مادر خود اعتراف کرده بود، در زندان مسئول برنامه های فرهنگی و ضبط کتب صوتی برای افراد نابینا بود و برای این خدمات خود دو بار جایزه دریافت کرد.

۱۱- جفری دامر (Dahmer) که در بالا بیشتر درباره اش توضیح دادیم، در طول انجام قتل های خود عینکش را نمی زد و گفته بود که ارتباط مستقیم چشمی موجب ناراحتی وی می شده

12

گفته می شود یکی از قربانی های او در حالی که جای سوراخ مته در سرش بوده توانسته از دستش فرار کند و به خیابان برود، او خودش را به پلیس رسانده و ماجرا را توضیح داده. اما دامر سر رسیده و با خونسردی به افسر پلیس توضیح داده که آن ها دعوای زناشوئی کرده اند و در نهایت مقتول را به خانه بازگردانده و وی را به قتل رسانده.

13

۱۲- وقتی از هنری لی لوکاس (Henry Lee Lucas) پرسیده شد که چرا به همراه همدست خود، گوشت قربانی ها راکباب نکرده و نمی خورده، وی پاسخ داد که سس باربیکیو دوست نداشته

14

لوکاس قاتل زنجیره‌ای آمریکایی بود که برای چندین سال لقب «منفورترین زندانی» را به خود اختصاص داده بود. او به خاطر قتل مادر، قتل و مثله کردن دوست دخترش و تجاوز و قتل زنی ملقب به «جوراب نارنجی» و همچنین مشارکت در بیش از یکصد قتل بازداشت و به حبس ابد محکوم شد.

۶ نظر

ورود

  • ali تیر ۳۱, ۱۳۹۶

    سلام ، لطفا پستهای مربوط به دائره جناعی بیشتر رو سایت و تلگرام قرار دهید

  • younes مرداد ۱, ۱۳۹۶

    جالبه تقریبا همشون تو سریال هانیبال بودن !

  • پریچهر صدفیان آذر ۷, ۱۳۹۷

    عجیب که پلیس هم نتوانسته مقتول را از دست قاتل نجات دهد

  • هانا خرداد ۲۰, ۱۳۹۸

    قاتل زنجیره ای مهربون هم هس مطمئنم

  • arefe اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲

    ریچارد رمیرزو اعدام نکردن تو ۵۳ سالگی مریض شد مرد