ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت MSI رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان را در تهران تکرار کرد

شرکت تایوانی MSI که مدتی است در کشورمان حضور فعال تری دارد، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، رویداد امسال نمایشگاه کامپیوتکس خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران تکرار کرد. مراسم با معرفی محصولات رونمایی شده در کامپیوتکس ۲۰۱۷ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۰

شرکت تایوانی MSI که مدتی است در کشورمان حضور فعال تری دارد، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، رویداد امسال نمایشگاه کامپیوتکس خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران تکرار کرد. مراسم با معرفی محصولات رونمایی شده در کامپیوتکس ۲۰۱۷ آغاز شد و مدیر مارکتینگ نوت بوک های MSI در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه شاهد رونمایی از چهار مادربرد جدید X299 به دست یکی از مسئولان محلی شرکت تایوانی در ایران بودیم. مادربوردهای جدید MSI به فناوری های تازه و متنوعی مجهز هستند که از کاهش دمای حافظه SSD با پد حرارتی و نورپردازی شخصی سازی شده با چراغ های LED را شامل می شوند.

پس از آن شرکت تایوانی از GTX 1080Ti LIGHTNING به عنوان قوی ترین کارت گرافیک جهان پرده برداشت؛ محصولی که با ۳ سوکت ۸ پین از طریق دریافت ۴۵۰ وات تغذیه می شود. MSI برای خنک کردن این قطعه فناوری TROX 2.0 را مورد استفاده قرار داده که ۲۰ درصد هوای خنک بیشتری تولید می کند.

مراسم با معرفی ویژگی های سری جدید نوت بوک های ام اس آی ادامه یافت و پس از آن نوبت به کامپیوترهای یکپارچه یا All-in-One رسید. در این بخش توضیحات مسئول شرکت تایوانی برای حضار ترجمه شد و در انتهای مراسم مسابقاتی در ۳ بخش VR، نوت بوک و PC انجام گرفت که و دریافت جوایز توسط برندگان پایان بخش رویداد MSI بود.

در ادامه تصاویری بیشتری از مراسم انجام گرفته در تهران مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 2000
    2000 | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    خوبه

مطالب پیشنهادی