ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

انتشار تصاویر جدید از نسخه تولیدی نوکیا 8 با رنگ طلایی-مسی

به تازگی تصاویر جدیدی از موبایل نوکیا 8 منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به نسخه تولیدی پرچمدار بعدی فنلاندی ها است. تصاویر مورد بحث که بر اساس گزارشات، از یکی از کارخانه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

به تازگی تصاویر جدیدی از موبایل نوکیا 8 منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به نسخه تولیدی پرچمدار بعدی فنلاندی ها است. تصاویر مورد بحث که بر اساس گزارشات، از یکی از کارخانه های فاکسکان در چین به بیرون راه یافته اند، خبر از شروع تولید انبوه نوکیا 8 داده و اخبار قبلی مبنی بر عرضه این پرچمدار در روزهای آتی را تایید می کنند.

با توجه به تصاویر، طراحی نهایی نوکیا 8 بسیار شبیه به تصویری است که چند روز پیش ایوان بلس منتشر کرده بود. البته رنگ دستگاه در عکس های جدید تا حدودی غیر معمول بوده و بنا به اظهارات منبع، «طلایی-مسی» نام خواهد داشت.

خبری از لوگوی زایس در نوکیا 8 نیست

تلفن مورد بحث در نمای جلو از طراحی ساده ای بهره برده و از دکمه هوم فیزیکی (احتمالاً مجهز به سنسور اثر انگشت) بهره می برد. در قسمت بالای نمایشگر نیز شاهد لنز دوربین سلفی هستیم و دکمه های پاور و تنظیم صدا را نیز در قسمت راست دستگاه مشاهده می کنیم.

در نمای عقب هم ماژول دوربین دوگانه عمودی به همراه فلاش دو رنگ و یک حسگر (احتمالاً ضربان قلب) حضور داشته و جالب اینکه بر خلاف شایعات قبلی، خبری از لوگوی زایس در پنل پشتی نوکیا 8 نیست.

گفتنی است بر اساس اخبار موجود، موبایل نوکیا 8 نخستین پرچمدار برند فنلاندی پس از جدایی از مایکروسافت بوده و قرار است در کنار میان رده هایی مانند نوکیا 3 و نوکیا 6، سبد محصولات شرکت را کامل تر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • خط خطی
    خط خطی | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    رنگش یه جوریه

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    خوب، بد، "زشت" ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی