ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حالت تصویر در تصویر به زودی به تماس های ویدیویی واتس اپ اضافه خواهد شد

چند روز پیش گزارشی به دست رسید که نشان می داد واتس اپ می خواهد تا تماشای مستقیم ویدیوهای یوتوب را به ورژن اپلیکیشن پیام رسان معروف خود بیاورد. اما بخش مهم این گزارش آنجا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

چند روز پیش گزارشی به دست رسید که نشان می داد واتس اپ می خواهد تا تماشای مستقیم ویدیوهای یوتوب را به ورژن اپلیکیشن پیام رسان معروف خود بیاورد. اما بخش مهم این گزارش آنجا بود که قابلیت یاد شده که همانند حالت «تصویر به تصویر» عمل می کند، متاسفانه فعلا تنها برای iOS تایید شده است و خبری از دیوایس های اندرویدی نیست.

اما ظاهرا تیم پشت واتس اپ مشغول کار روی ویژگی مشابه برای اندروید هستند که به زودی به تماس های ویدیویی اضافه خواهد شد. خبر بد اینجاست که قابلیت تصویر به تصویر تماس های ویدیویی این اپلیکیشن، تنها روی موبایل هایی که دارای سیستم عامل اندروید O یا همان 8.0 هستند اجرا می شود.

اضافه سازی حالت تصویر به تصویر این امکان را به کاربران واتس اپ می دهد تا هنگام تماس ویدیویی بتوانند چت هم بکنند.

علت این مسئله هم به API موجود در این ورژن اندروید باز می گردد که امکان اضافه سازی قابلیت تصویر به تصویر به تماس های ویدیویی را برای واتس اپ فراهم می کند. بنابراین دیوایس هایی که اندروید قدیمی دارند نمی توانند از آن استفاده کنند، مگر اینکه توسعه دهنده یک راه حل جدید بیابد.

ویژگی تصویر به تصویر برای تماس های ویدیویی فعلا تنها برای نسخه بتا اپلیکیشن انتشار یافته و در صورتی که دارای این ورژن از واتس اپ هستید، می توانید از آن استفاده کنید. بد نیست بدانید اندروید O فعلا در فاز بتا بوده و همچنان تاریخ عرضه اش مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی