ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اعلام رسمی همکاری با اسنپ، زود فود به اسنپ فود تغییر نام داد

شهروندان تهرانی چند هفته ای میشد که بنرهایی را در سطح شهر می دیدند که خبر از سرویسی جدید از اسنپ می داد. این تبلیغات حکایت ورود اسنپ به بازار خوردنی ها داشتند، اما به وضوح مشخص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۰

شهروندان تهرانی چند هفته ای میشد که بنرهایی را در سطح شهر می دیدند که خبر از سرویسی جدید از اسنپ می داد. این تبلیغات حکایت ورود اسنپ به بازار خوردنی ها داشتند، اما به وضوح مشخص نمی کردند که این مجموعه، چه نقشه ای در سر دارد.

سرانجام امروز رسما مشخص شد که تبلیغات مذکور مربوط به برندی جدید به نام «اسنپ فود» است. اسنپ فود اما سرویس تازه ای به شمار نمی رود و در واقع همان زود فود است که از حالا به بعد می خواهد با نامی جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

اسنپ و زود فود هر دو از شرکت های زیرمجموعه «گروه اینترنت ایران» هستند؛ این هولدینگ در کنار این دو نام، مجموعه هایی همچون بامیلو، پین تا پین و اسکانو را نیز در خانواده خود به همراه دارد.

بر اساس آنچه که در وبسایت زودفود آمده، تغییرات بدین شکل شرح داده شده است:

«شرکت‌های اسنپ و زودفود از چندین سال پیش در کنار هم و در قالب یک مجموعه منسجم به فعالیت پرداخته‌ و هردو از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات آنلاین در ایران بوده‌اند. زودفود از امروز تصمیم گرفته است تا در راستای ایجاد هم افزایی در زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران هر دو اپلیکیشن با انتخاب نام اسنپ‌فود به کار خود ادامه دهد.»

هنوز مشخص نیست که ساز و کار اسنپ فود به چه شکل خواهد بود و دقیقا اضافه شدن نام اسنپ به این مجموعه قرار است چه تغییراتی را در پی داشته باشد. زود فود تا کنون پیشتاز کسب و کارهای سفارش آنلاین غذا به شمار می رفت و حالا باید منتظر ماند و دید که تغییرات جدید، چه تاثیری بر روی آینده آن در بازار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 2000
    2000 | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    اونایی که میگن کپی کرده ، پس دلیلی وجود نداره از شرکتای چینی حمایت کنین ، این دیگه انصاف نیست تا به خودمکن میرسه هی ایراد میگیرین ، اگه با کپی مخالفین باید تو همه این موردا مخالف باشین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی