ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاول دورف
تکنولوژی

پاول دورف یک‌بار دیگر موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را تکذیب کرد

امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، «نصرالله جهانگرد» موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را مطرح نمود و این خبر در رسانه های کشور انعکاس پیدا کرد. پس از ساعاتی، جهانگرد عنوان کرد که این خبر اشتباه است ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۱

امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، «نصرالله جهانگرد» موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را مطرح نمود و این خبر در رسانه های کشور انعکاس پیدا کرد. پس از ساعاتی، جهانگرد عنوان کرد که این خبر اشتباه است و او نه آن را تایید می‌کند و نه تکذیب، و صرفاً می‌تواند بگوید که مذاکرات با تلگرام در جریان است.

اما حالا خود پاول دورف، مدیر عامل تلگرام برای چندمین بار، این موضوع را رد و تکذیب کرد.

دورف در توییت خود می نویسد: «هیچ سروری از تلگرام (یا سرورهایی دیگر که مشمول اطلاعات خصوصی کاربران باشد) به ایران منتقل نشده و در آنجا نصب نمی‌شود.»

جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات امروز گفته بود: «طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شرکت های بین المللی که می خواهند در ایران کار کنند، باید سرورشان به داخل ایران بیاید.»

این در حالیست که به نظر می رسد مدیرعامل تلگرام، این بار هم تصمیم ندارد زیر بار انتقال سرورهایش به ایران برود؛ بحثی که پیشینه ای به اندازه دو سال در کشورمان دارد. در حال حاضر، کلام آخر معاون وزیر ارتباطات و خود واعظی، وزیر ارتباطات که روزهایی پایانی مدیریتش بر این وزارتخانه را سپری می کند، این است که: «در حال مذاکره هستیم».

به نظر شما این مذاکره به چه نتیجه‌ای خواهد رسید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • akbar
    akbar | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    فقط یکسری cdn اومده ایران که اونم به شدت رمزگذاری شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی