ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کار ربات‌های ال‌جی در بزرگترین فرودگاه کره جنوبی آغاز شد

شرکت ال‌جی خبر می‌دهدکه از روز گذشته، بزرگترین فرودگاه کره جنوبی را به دو نوع ربات‌ جدید خود مجهز کرده است. شرکت کره ای در ابتدای سال میلادی ۲۰۱۷ و در نمایشگاه CES، دو ربات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

شرکت ال‌جی خبر می‌دهدکه از روز گذشته، بزرگترین فرودگاه کره جنوبی را به دو نوع ربات‌ جدید خود مجهز کرده است. شرکت کره ای در ابتدای سال میلادی ۲۰۱۷ و در نمایشگاه CES، دو ربات «رهنما» و «پاکبان» را برای فرودگاه‌ها رونمایی کرد که حالا خدمت آنها در فرودگاه بین‌المللی اینچئون آغاز شده است.

ربات‌های راهنما در ترمینال‌های فرودگاه اینچئون خواهند گشت تا به چهار زبان کره ای، انگلیسی، ژاپنی و چینی گردشگران و مسافران را راهنمایی کرده و به سوالات آنها پاسخ دهند. مسافران حتی می توانند به غیر از پرسش سوالات، کارت پرواز خود را به ربات نشان دهند تا با اسکن آن، آدرس دقیق گیت پرواز خود را دریافت کنند.

اما ربات پاکبان، جثه‌ای بزرگتر دارد و علت این موضوع، وجود بخش تحتانی آن است که در واقع مانند یک منبع ذخیره زباله عمل می کند. به گفته ال‌جی، این ربات پاکبان می تواند محیط‌هایی که به شکل معمول به سرویس نیاز دارند را شناسایی کرده، آنها را در حافظه خود ذخیره کند و قادر است برای رسیدن به این مکان ها، از سریع‌ترین راه‌ها خود را به محل برساند.

ال‌جی خبر می‌دهد که به چنین محصولاتی، به عنوان یک موتور رشد برای آینده خود می‌نگرد و در آینده تصمیم دارد ربات‌های بیشتری را به شکل تجاری راهی بازار کند. از طرفی به نظر می‌رسد در حال نزدیک‌تر شدن به آینده ای باشیم که کیفیت کار ربات‌ها به حد مطلوبی رسیده باشد و وظایف اینچنینی را بتوان به آنها محول کرد. هرچند ربات‌های فعلی ال‌جی محدودیت‌هایی مثل بالا و پایین رفتن از پله‌ها دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    جالبه

مطالب پیشنهادی