ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام جزییات ثبت نام برای طرح ترافیک موتورسیکلت

سرانجام پس از مدت‌ها بحث و گفت ‌وگو در خصوص نظام ‌مند کردن تردد موتورسیکلت ‌ها به محدوده طرح ترافیک، خبر رسید که، بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تهران، راکبان موتورسیکلت برای تردد در ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

سرانجام پس از مدت‌ها بحث و گفت ‌وگو در خصوص نظام ‌مند کردن تردد موتورسیکلت ‌ها به محدوده طرح ترافیک، خبر رسید که، بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تهران، راکبان موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک موظف به دریافت آرم طرح ترافیک هستند و به این منظور باید در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

مصطفی قنبرنژاد گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام کنند.
رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک با تائید مطلب فوق، اعلام کرد: ثبت ‌نام به منظور استفاده از طرح ترافیک برای تمامی موتورسیکلت ‌ها در سال جاری رایگان خواهد بود.

قنبرنژاد افززود: شرایط خاصی برای موتورسیکلت ‌ها به منظور دریافت آرم طرح ترافیک در نظر گرفته نشده و تنها داشتن موتورسیکلتی که سند آن به نوعی به نام راکب باشد برای حضور در این طرح کافی است.وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: متقاضیان با ورود به سامانه طرح ترافیک، با وارد کردن مشخصات فردی و وسیله نقلیه خود، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرواحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه مالکان موتورسیکلت، از تاریخ 1 مرداد ماه به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه فوق ثبت نام کنند، گفت:" پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نشده باشد، از طریق سیستم های هوشمند مکانیزه توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهند شد."
به گفته وی این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Masoud Mirzaee
    Masoud Mirzaee | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    با این برنامه ریزی غلط فقط فشار به قشر ضعیف میاد جیب دولت در این برنامه پر میشه خدا رو خوش نمیاد نون مردم رو آجر میکنید

  • farhad2017
    farhad2017 | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    با این کارها مشکل آلودگی هوا حل نمیشه , باید تعرفه واردات خودروها و موتوسیکلت های پاک برداشته بشه تا به نتایج مفیدی برسیم در غیر اینصورت داریم با زمان بازی میکنیم و خسارت به کشور میزنیم

  • Alireza_Bakhshi
    Alireza_Bakhshi | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    وقتی پشت سر هم ماشین های غیر استاندارد تولید که چه عرض کنم مونتاژ میکردن و از اون ور قانون ترافیک درست حسابی قرار ندادند جدا از نبود فرهنگ رانندگی ... الان فکر هوای آلوده هستن ! متاسفانه دیگه دیر شده نه مسئولین میتونن کاری کنن نه بین مردم فرهنگ درست رانندگی هست که حداقل خودشون رعایت کنند

مطالب پیشنهادی