ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویب مدل فروش اینترنت نامحدود: سرعت داخلی بالاتر همراه با افزایش جزئی قیمت

پس از گذشت چند روز، بالاخره طرح ارائه سرویس اینترنت نامحدود به کاربران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد. محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات و در جمع ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

پس از گذشت چند روز، بالاخره طرح ارائه سرویس اینترنت نامحدود به کاربران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد. محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات و در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت:

تاکنون بارها شاهد گلایه مردم و رسانه ها درباره نحوه محاسبه حجم مصرفی کاربران بوده ایم که در مطالب نادرستی تصور کم فروشی می کردند و بارها اعلام کرده بودیم که اینطور نیست. به این دلیل تصمیم جدیدی اتخاذ شده که سنت قبلی فروش اینترنت در کشور را تغییر می دهد.

در گذشته به عنوان مثال کاربر اول ماه 8 هزار تومان برای اینترنت می پرداخت و در ادامه یک بار 8 هزار تومان، و یک بار دیگر نیز 5 هزار تومان اضافه پرداخت می کرد.

در روش جدید کسی که برای مثال کارش با اینترنت 512 راه می‌افتد 10 هزار تومان با 3 گیگ اینترنت بین الملل و دو برابر (6 گیگ) اینترنت داخلی پرداخت می‌کند. کسی که سرعت بیشتری نیاز دارد برای مثال 20 هزار تومان با سرعت بالاتر و دو برابر حجم داخلی خریداری می‌کند. 

اگر بخواهیم همان 8 هزار تومان که اول ماه می پرداختند را در نظر بگیریم، اکنون قیمت 10 هزار تومان می شود اما محدودیت سرعت در شبکه ملی اطلاعات برداشته شده و مردم می توانند از محتوای داخلی با پول کمتر، سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر استفاده کنند.

متقاضیان بسته به نیاز می‌توانند سرویس‌های 512، یک مگ، 2 مگ و 16 مگ دریافت کنند. این مصوبه امروز تصویب شده و یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر اجرا می شود.

همان طور که خواندید، علی رغم توضیحات آقای واعظی همچنان ابهامات زیادی درباره مدل واقعی و جزئیات سرویس های مختلف به ذهن می رسد که به نظر برای اطلاع از آنها، باید تا زمان اجرایی شدن طرح منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (87 مورد)
  • behnam_1068
    behnam_1068 | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    شما کاری نکنین بهتره ولش کنین خیلی نامحدود شد دیگه

  • reza hastam
    reza hastam | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    همین الانش اینترنت فورجی همراه اول تا 60 مگابیت بر ثانیه میره سرعتش گاهی اوقات تا 78 مگابیت بر ثانیه هم رفته دیگه چه احتیاجی بود اینو بزنید اگه قراره بزنید حجم رو کلا بردارید وگرنه نمیخوایم کاری بکنید همینجوری خوبمونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی