ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

شرکت HMD Global تصادفاً پرچمدار نوکیا 8 را تایید کرد

بر اساس گزارشات، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، به زودی از موبایل پرچمداری تحت عنوان «نوکیا 8» رونمایی خواهد کرد و حالا شرکت مذکور، به صورت تصادفی اخبار قبلی را تایید کرده است. تصویر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

بر اساس گزارشات، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، به زودی از موبایل پرچمداری تحت عنوان «نوکیا 8» رونمایی خواهد کرد و حالا شرکت مذکور، به صورت تصادفی اخبار قبلی را تایید کرده است.

تصویر فوق که به تازگی در وبسایت چینی HMD قرار گرفته و البته بلافاصله برداشته شد؛ به لطف یکی از کاربران تیزبین موتور جست و جوی Baidu در اینترنت منتشر شده است.

تصویر جدید با تصاویر منتشر شده از سوی ایوان بلس مطابقت دارد

در این تصویر علاوه بر تایید اسم «نوکیا 8»، شاهد طراحی یکسانی با آنچه «ایوان بلس» منتشر کرده بود هستیم که علاوه بر افزایش اعتبار بیش از پیش او، مهر تاییدی بر به کارگیری ماژول دوربین دوگانه و استفاده از لنز زایس (تصویر پنل پشتی که بلس منتشر کرده) در پرچمدار جدید نوکیا خواهد بود. البته همان طور که در دیجیاتو خواندید، دیروز تصاویری از یک نسخه تولیدی نوکیا 8 به رنگ طلایی-مسی نیز منتشر شد که فاقد لوگوی زایس در ماژول دوربین خود بوده است.

به هر حال باید منتظر بود و دید که آیا همکاری دوباره زایس و نوکیا، در نخستین پرچمدار شرکت فنلاندی پس از دوران مالکیت مایکروسافت نتیجه خواهد داد و یا باید منتظر لنزهای معروف کارل زایس در محصولات بعدی نوکیا باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی