ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محمود واعظی: طرح رجیستری موبایل از 3 ماه دیگر آغاز می شود

الکامپ بیست و سوم هم اکنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز از بازدیدکنندگان هر روزه آن است. یکی از خبرهای مهمی که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

الکامپ بیست و سوم هم اکنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز از بازدیدکنندگان هر روزه آن است.

یکی از خبرهای مهمی که امروز واعظی در حاشیه این نمایشگاه به سمع و نظر مخاطبانش رساند، به طرح رجیستری مربوط می شد که طبق گفته وزیر، کارهای فنی آن به خوبی در حال انجام هستند.

او در این رابطه گفت:

وزارت ارتباطات توافقات لازم را با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده و منابع مالی لازم برای این منظور را تهیه کرده است.

وی در خصوص علت تاخیر در اجرای طرح رجیستری گفت:

در ابتدا بنا بود که وزارت ارتباطات مسئول برخی فعالیت های فنی باشد و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تامین منابع مالی برای اجرای طرح را بر عهده بگیرد و از آنجایی که وزارتخانه مذکور پیش بینی های لازم برای تامین مالی طرح را انجام نداده بود و ما نیز امکان فراهم کردنش را نداشتیم این طرح به تاخیر افتاد.

وزیر ارتباطات در پایان خاطر نشان کرد که طرح رجیستری در تاریخ 28 خرداد به توافق نهایی با پیمانکار رسیده و اجرای آن از همان تاریخ آغاز شده و طبق برآوردهای صورت گرفته بهره برداری از آن چهار ماه زمان می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    تو فقط طرح بده جیگر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی