ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو و رونمایی دوباره از طرح مفهومی تبلت انعطاف پذیر Folio

شرکت چینی لنوو مدتی است که به ابزارهای الکترونیکی انعطاف پذیر علاقه مند شده و طرح مفهومی محصولاتی مانند تلفن همراه مچی یا ThinkPad تاشو را معرفی کرده است. کمپانی مذکور همچنین سال گذشته در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

شرکت چینی لنوو مدتی است که به ابزارهای الکترونیکی انعطاف پذیر علاقه مند شده و طرح مفهومی محصولاتی مانند تلفن همراه مچی یا ThinkPad تاشو را معرفی کرده است.

کمپانی مذکور همچنین سال گذشته در کنفرانس «Tech World 2016» از کانسپت یک تبلت انعطاف پذیر نیز رونمایی کرد و حالا در «Tech World 2017»، بار دیگر طرح مفهومی تبلت «Lenovo Folio» را در معرض دید عموم قرار داده است.

ابعاد تبلت لنوو فولیو پس از تا شدن، از 7.8 اینچ به 5.5 اینچ تغییر می کند

دستگاه مورد بحث به یک صفحه نمایش انعطاف پذیر 7.8 اینچی مجهز شده که طول قطر اصلی آن پس از تا شدن به 5.5 اینچ تغییر می کند. رزولوشن این نمایشگر 1440 در 1920 پیکسل بوده و فولیو از e-SIM و اندروید 7 نوقا بهره می برد. البته چیپست به کار رفته در تبلت لنوو، اسنپدراگون 800 مربوط به سال 2013، تا حدی قدیمی بوده و به احتمال زیاد در صورت تصمیم شرکت برای عرضه محصول به بازار، تغییر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که Folio فعلاً یک طرح مفهومی بوده اما با تاکیدی که لنوو روی این محصول داشته و حضور تبلت انعطاف پذیر کمپانی برای دومین سال متوالی در کنفرانس Tech World، احتمال تولید محصول نهایی برای مصرف کنندگان چندان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی