ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ چی کو: دوربین گلکسی نوت 8 زوم اپتیکال سه برابری خواهد داشت

بر اساس اخباری که تا کنون به دست رسیده، تقریباً اطمینان داریم که گلکسی نوت 8 نخستین پرچمدار سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود که یکم شهریور امسال از آن رونمایی می شود. [digipullqoute ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۱

بر اساس اخباری که تا کنون به دست رسیده، تقریباً اطمینان داریم که گلکسی نوت 8 نخستین پرچمدار سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه خواهد بود که یکم شهریور امسال از آن رونمایی می شود.

ماژول دوربین گلکسی نوت 8 از یک لنز معمولی و یک لنز تله فوتو تشکیل شده است

حالا آقای «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه صنعت موبایل، طی اظهار نظری اعلام کرده دوربین اصلی فبلت نوت 8 توانایی زوم اپتیکال (بدون افت کیفیت) تا 3 برابر را خواهد داشت. به گفته مینگ ماژول دوربین موبایل مورد بحث، از یک لنز معمولی با سنسور 13 مگاپیکسلی و یک لنز «تله فوتو» با حسگر 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که در کنار هم، امکان زوم اپتیکال را فراهم می کنند.

لازم به ذکر است که هر دو سنسور موجود در دوربین گلکسی نوت 8، از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره مند بوده و از سری «ISOCELL dual-lens» سامسونگ هستند. همچنین بنا بر شایعات، تمامی قطعات موجود در ماژول دوربین تلفن هوشمند مذکور نیز توسط شرکت «Samsung Opto-Electronics» تولید خواهد شد.

در نهایت گفتی است دوربین فوق العاده با توانایی ثبت تصاویر با کیفیت، احتمالاً تنها گوشه ای از توانمندی های نوت 8 خواهد بود چرا که این فبلت باید در سال جاری، در مقابل حریف قدرتمندی به نام آیفون 8 در بازار به رقابت بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • منصور ببری
    منصور ببری | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    تا ببینیم در عمل چیه

  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    ایول

مطالب پیشنهادی