ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کارمندان فراری حق خرید محصولات این شرکت را ندارند

کار کردن برای شرکت بزرگی همچون فراری می تواند آرزوی افراد بسیاری باشد و برای بسیاری از کارمندان این یک افتخار بزرگ به شمار می رود، به گونه ای که آن ها بسیار زودتر از ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کار کردن برای شرکت بزرگی همچون فراری می تواند آرزوی افراد بسیاری باشد و برای بسیاری از کارمندان این یک افتخار بزرگ به شمار می رود، به گونه ای که آن ها بسیار زودتر از باقی افراد محصولات جدید و هیجان انگیز این شرکت را می بینند  و در خلق چنین محصول هیجان انگیزی دست دارند.

حال رئیس مارکتینگ شرکت فراری اعلام کرده است که یکی از دیگر قواعد عجیب و غریب این شرکت این است که تمامی افرادی که به استخدام این شرکت در آمده اند نمی توانند به صورت مستقیم از خود فراری خرید کنند.

فلسفه این کار در این است که به دلیل تولید محدود بودن محصولات این شرکت و زمان زیادی که مشتریان برای دریافت خودرویشان در انتظار هستند، کار چندان صحیحی نیست که افراد داخل شرکت نیز این مسئله را تشدید کنند و حق اول از آن مشتری های این برند خواهد بود.

گرچه در این بین یک استثنا وجود دارد و آن این است که رانندگان تیم فرمول یک این شرکت می توانند محصولی را از سمت شرکت خریداری کنند، آن هم به این شرط که بهای کامل آن را بپردازند.

این شرکت حتی به یکی از مشتریان خود نامه ای با مزمون نافرمانی از قواعد شرکت فراری در تغییرات اساسی فراری خود زده است که می تواند در لیست خرید بعدی محصولات این شرکت قرار نگیرد.

گرچه این مسئله برای افراد فوق ثروتمند هم وجود دارد که در بسیاری از مواقع در لیست خرید محصول بعدی قرار نمی گیرند. بر فرض مثال مدل لفراری آپارتا تنها در 200 نسخه تولید خواهد شد و تمامی درخواست های فرستاده شده از فراری به مشتریان گلچین شده با پاسخ مثبت همراه شد. به همین دلیل عملا خیل عظیمی از مشتریان این شرکت هرگز نمی توانند به صورت مستقیم این مدل را از این شرکت خریداری کنند.

رئیس مارکتینگ فراری می گوید نکته جالب قضیه این است که افراد ثروتمند بسیاری از سرتاسر جهان خواهان خرید محصولات این شرکت هستند اما از آن جا که جز مشتری های این شرکت به حساب نمی آیند با پاسخ منفی شرکت مواجه می شوند، حتی اگر فرد بسیار قدرتمندی باشند.

اما قسمت سخت قضیه به زمانی بر می گردد که در طی یک برنامه حضوری با برخی از مشتریانی که به خرید این محصول خاص فراری دعوت نشده اند مواجه می شوم که این مورد همیشه برای من معضلی بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • kaamil r
    kaamil r | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    کارمندان پرایدم حق خرید پراید ندارن!!!!چون میدونن چی ساختن اگه سوار بشن یه راس میرن اون دنیا برای همین هیچوقت نمیخرن

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    دیجیاتو با هرکدوم از این مقاله هایی که میزاری یادمون میاری چه کشوره هقب مونده ای داریم

  • Javad213
    Javad213 | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    ما هم فقط باید پراید بخریم یه جوری مالیات گمرک وضع شده که اصلا نمیشه چیزی جز پراید خرید ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی