ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم تبلیغاتی اپل برای سیری با حضور «راک» منتشر شد [تماشا کنید]

استیو جابز تنها چهره اپل نیست که در فیلم ها و اُپرا ها ظاهر می شود؛ امروز دستیار صوتی محبوب این کمپانی یعنی «سیری» هم نشان داد که می تواند به شخصیت اول یک فیلم کوتاه (بخوانید ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

استیو جابز تنها چهره اپل نیست که در فیلم ها و اُپرا ها ظاهر می شود؛ امروز دستیار صوتی محبوب این کمپانی یعنی «سیری» هم نشان داد که می تواند به شخصیت اول یک فیلم کوتاه (بخوانید تیزر تبلیغاتی) بدل گردد، آن هم در کنار هنرپیشه ای همچون «دواین جانسون» یا همان «راک» معروف.

این فیلم که «The Rock x Siri: Dominate the Day» نام دارد، حاصل همکاری بین جانسون و اپل است و نوعی تیزر تبلیغاتی طولانی محسوب می شود، اما برخلاف موارد مشابه قبلی، این بار با یک پوستر کامل، صحنه پردازی سینمایی و فیلمبرداری حرفه ای روبرو هستیم که قاعدتاً باید هزینه زیادی روی دست این شرکت گذاشته باشد.

به گفته جانسون، این فیلم یکی از بهترین کارهایش به شمار می رود و انگیزه کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا با استفاده از این پلتفرم، کارهای روزانه خود را انجام دهید.

گفتنیست اپل پیش از این هم با ستارگان پرطرفداری مانند تیلور سویفت برای ساخت کلیپ های کوتاه در اپل موزیک همکاری کرده بود، اما فیلم جدید با حضور راک دنیای تبلیغات شرکت های تکنولوژی را به سطح تازه ای برده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • -: karimi
    -: karimi | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    فکر کنم با هزینه این تبلیغ بشه شرکت جی ال ایکسو خرید ????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی