ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از طراحی نهایی آیفون8؛ حاشیه های 4 میلیمتری و قیمت 1100 دلاری

شرکت های تولید کننده لوازم جانبی همواره در آستانه معرفی موبایل های محبوب و برای تبلیغ برند، تصاویر و رندرهای زیادی از دستگاه جدید را به همراه محصولات خود منتشر می کنند که در اکثر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

شرکت های تولید کننده لوازم جانبی همواره در آستانه معرفی موبایل های محبوب و برای تبلیغ برند، تصاویر و رندرهای زیادی از دستگاه جدید را به همراه محصولات خود منتشر می کنند که در اکثر اوقات، بر اساس اطلاعات منتشر شده قبلی از سوی منابع درون صنعت طراحی شده اند.

به همین خاطر هر از گاهی طراحی های موجود در تبلیغات شرکت های شخص ثالث، بسیار نزدیک به دیزاین نهایی محصولات مورد انتظار هستند. حال یکی از کمپانی های تولیدکننده کاورهای لوکس برای آیفون به نام «Nodus» موفق شده رندرهایی از طراحی نهایی آیفون 8 را به دست آورده و اطلاعاتی را در رابطه با آن ارائه کند.

در بالای نمایشگر یک پنل Active OLED قرار خواهد داشت

در نگاه اول مهم ترین نکته ای که توجه بیننده را جلب می کند، حاشیه های نمایشگر پرچمدار بعدی اپل بوده که با ضخامت 4 میلیمتر، دور پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده است. البته این حاشیه در سه جهت به یک اندازه بوده و در سمت بالای نمایشگر، نواری برای سنسورها و دوربین سلفی در نظر گرفته شده که در دو طرف آن، پنل «Active OLED» برای نمایش باتری و شبکه قرار خواهد داشت.

بر اساس اظهارات منبع، اعلان ها و سوییچ ها احتمالاً به قسمت پایینی نمایشگر تحت عنوان «Function Area» منتقل می شوند و با توجه به تصاویر، اسپیکرهای استریو، پورت لایتنینگ و دکمه پاور بزرگ تر سایر مشخصاتی هستند که در طراحی جدید به چشم می خورند.

در نهایت گفتنی است منبع مورد بحث، وجود ماژول دوربین دوگانه عمودی و باتری «L» شکل را نیز تایید نموده و قیمت نهایی آیفون 8 را بین 1100 تا 1200 دلار تخمین زده، که احتمالاً با در نظر گرفتن حافظه دستگاه تغییر خواهد کرد. در ادامه رندرهای منتشر شده را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    ya emamzade bijan che khabare mage???injoori forushesh kamtar nmishe bekhatere gheymat e sarsam avaresh??

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۴ مرداد ۱۳۹۶

      با هر وسیله ای که داری کامنت می نویسی یه کیبورد فارسی براش وجود داره. لطفاً فینگلیش تایپ نکنید

  • E.M
    E.M | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    خوبی طراحیش اینه که چینی ها نمیتونن نسخه فیکشو بسازن. خیلی راحت میشه نسخه اصلی شو با تقلبیش تشخیص داد نه مثل ایفون ۶ و ایفون ۷?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی