ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با خیال راحت داد و ستد کنید؛ بیانیه رسمی شیپور در واکنش به هشدار آگاهی نسبت به کلاهبرداری در این وبسایت

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نسبت به کلاهبرداری های گسترده در دو وبسایت داخلی نیازمندی های آنلاین یعنی شیپور و دیوار هشدارهایی داده. حال شیپور با ارسال بیانیه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۸

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نسبت به کلاهبرداری های گسترده در دو وبسایت داخلی نیازمندی های آنلاین یعنی شیپور و دیوار هشدارهایی داده.

حال شیپور با ارسال بیانیه خبری رسمی خود برای دیجیاتو از امنیت معامله در این وبسایت گفته که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت جلب می کنیم.

چند روز گذشته شاهد اخبار و هشدارهایی در رابطه با کلاه برداری در سایت های نیاز مندی های آنلاین از جمله وبسایت شیپور بوده ایم از این رو روابط عمومی شیپور به جهت هر چه روشن تر شدن افکار عمومی و رفع هرگونه شبه و ابهامی لازم است مواردی را به اطلاع کلیه کاربران و مخاطبین خود برساند.

همانطور که بر همگان روشن است وجود کلاه بردای یا سو استفاده در هر صنف و فعالیتی وجود دارد. متاسفانه هر چند وقت یکبار اخباری را مبنی بر کلاه برداری در حوزه های مختلف می شنویم که این موضوع مختص به شغل، حرفه یا صنعت خاصی نیست. کلاه برداران در هر حوزه ای که بتوانند ورود می کنند و خوشبختانه به دلیل پی گیری ها و دقت عمل نیروهای محترم انتظامی نیز به سرعت در دام قانون گرفتار می شوند.

مجموعه شیپور نیز با آگاهی از کلیه شرایط موجود همواره برای وجود امنیت و آرامش کاربران حداکثر توان خود را در ایجاد بستری امن بکار برده است.

ایجاد صفحه ای با عنوان قوانین و مقررات (که مخاطبان عزیز را همواره قبل از انجام معامله دعوت به مطالعه این صفحه می نماید) و اطلاع رسانی های گوناگون که از طریق کانال های ارتباطی متعدد صورت می گیرد خود نیز یکی از گام های موثر شیپور در مقابله با امکان کلاهبرداری است.

اطمینان از واقعی بودن شماره تماس آگهی دهندگان با ارسال کد تایید، رصد ۲۴ ساعته آگهی ها توسط تیم کنترل کیفیت در فرایند چند مرحله ای، پشتیبانی شبانه روزی از کاربران و رسیدگی به درخواست های ایشان، بررسی تیم مختص به آگهی های مشکوک که از سوی کاربران اعلام می شود و رسیدگی هر چه سریعتر به موارد مطرح شده و... تنها بخشی از تلاش های این شرکت در جهت انجام معامله ای امن و مطمئن از طریق این وبسایت است.

شرکت شیپور نیز با رعایت کلیه موارد اعلامی از سوی مراجع ذی ربط و عدم درج آگهی های غیر سالم و ممنوع همواره به الزامات قانونی در فعالیت های خویش پایبند است. بسیاری از آگهی هایی مانند ماساژ، هم خانه، اجاره ساعتی ملک و... که در برخی از سایت ها درج می شود در شیپور ممنوع بوده و از ثبت چنین آگهی هایی ممانعت به عمل می آید.

تعداد گزارش های مشکوک به کلاه برداری در شیپور در هر ماه انگشت شمار است و این در مقایسه با دیگر سایت های مشابه آمار بسیار پایینی به شمار می آید.

شیپور به تمامی کاربران محترم خود این اطمینان را می دهد که با رعایت کلیه موارد اعلامی می توانند آسوده خاطر در این سایت به معامله امن بپردازند.

در انتها باید اشاره کنیم که وبسایت دیوار هنوز هم به این خبر واکنشی نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی