ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری 13.5 میلیارد دلاری ال جی در تولید پنل های OLED

پیش از این خبر همکاری ال جی و اپل در راستای تامین نمایشگرهای مورد نیاز کمپانی ساکن کوپرتینو را در دیجیاتو خواندید. حال خبر می رسد که شرکت کره ای، مبلغی معادل 13.5 میلیارد دلار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

پیش از این خبر همکاری ال جی و اپل در راستای تامین نمایشگرهای مورد نیاز کمپانی ساکن کوپرتینو را در دیجیاتو خواندید. حال خبر می رسد که شرکت کره ای، مبلغی معادل 13.5 میلیارد دلار را برای سرمایه گذاری در بخش تولید پنل های OLED خود کنار گذاشته است.

ال جی به تقاضای اپل برای تامین نمایشگر آیفون های بعدی چشم دوخته است

بر اساس گزارشات، رقم مورد بحث برای پشتیبانی از «LG Display» در طول سه سال آینده، و برای رقابت با اصلی ترین رقیب بازار یعنی سامسونگ در نظر گفته شده است. البته ال جی در حال حاضر نیز بزرگترین تولید کننده پنل های OLED بزرگ و متوسط در دنیاست؛ اما کمپانی مذکور می خواهد سهم خود را از بازار نمایشگرهای موبایل نیز افزایش دهد و بدین منظور، به تقاضای اپل برای تامین نمایشگر آیفون های بعدی چشم دوخته است.

طبق آمار موجود، ال جی دیسپلی 4.5 میلیارد دلار را به تاسیس خط تولید تازه ای برای پنل های انعطاف پذیر (مورد استفاده در خودروها و تلفن های همراه) اختصاص داده، و 2.5 میلیارد دلار دیگر را نیز برای حفظ موقعیت خود در بازار، صرف احداث کارخانه جدیدی برای ساخت پنل های OLED بزرگ خواهد کرد.

لازم به ذکر است که طبق قرارداد کنونی اپل با سامسونگ، شرکت کره ای طی دو سال آینده 92 میلیون واحد نمایشگر OLED را برای کمپانی تولید کننده آیفون می سازد و پس از این مدت، در سال 2019 ال جی جایگاه سامسونگ را در تامین صفحه نمایش های مورد نیاز اپل از آن خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی