ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه امپراطور گلکسی نوت ۸ برای چین احتمالا ۸ گیگابایت رم خواهد داشت

یکی از ناظرات صنعت امروز اعلام کرد نسخه موسوم به امپراطور (Emperor) از گلکسی نوت ۸ احتمالا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. وی همچنین اشاره کرد که هم اکنون نسخه دیگری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

یکی از ناظرات صنعت امروز اعلام کرد نسخه موسوم به امپراطور (Emperor) از گلکسی نوت ۸ احتمالا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. وی همچنین اشاره کرد که هم اکنون نسخه دیگری از این اسمارت فون با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دست تست است که احتمالا مدلی بین المللی برای نوت ۸ خواهد بود.

در مورد Emperor Edition اما باید بگوییم که صرفا به بازار چین و کره جنوبی عرضه می شود. علت هم آن است که در سال های اخیر سامسونگ بخش قابل توجهی از سهم بازار خود در سرزمین اژدهای سرخ را از دست داده و حالا بر آن شده تا رویکردی انطباقی تر را نسبت به این بازار در پیش بگیرد و در همین راستا محصولاتی با ارزش تر را نسبت به همتایان چینی خود در اختیار آنها بگذارد.

گفتنی است سامسونگ پیشتر هم نسخه ویژه ای از گلکسی اس ۸ به نام Galaxy S8 Plus Emperor Edition را همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای بازار چین و کره تولید کرد و با در نظر داشتن همین مساله انتظار می رود که قدرتمندترین نسخه پرچمدار بعدی باز هم از آن کاربران این دو کشور شود.

شایعات در مورد وجود نسخه امپراطور از نوت ۸ تقریبا دو ماه پیش قوت گرفت. در آن زمان گفته می شد سامسونگ به دنبال به روز رسانی قابل توجه رم در پرچمداران بعدی اش است و قصد دارد پیشرفته ترین نسخه گلکسی نوت ۸ را همراه با ۸ گیگابایت رم، گلکسی اس ۹ را با ۱۰ گیگابایت رم و نوت ۹ را با ۱۲ گیگابایت رم معرفی کند. گزارش اولیه همچنین حاکی از آن بود که نوت ۸ در سه رنگ مختلف شامل خاکستری، مشکی و آبی تیره عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    زده به سیم اخر
    کیلویی رم میخواد بذاره رو گوشیش
    برای چین اینجور دستگاه هارو میفرستن چون سازندگان چینی مشابه اینا رو با قیمت کمتر دارن عرضه میکنن میخوان بازار اونجا از دست ندن

  • dj
    dj | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    الان یسری میان میگن این همه رم واسه چیه اخه؟! دقیقا همین ادمها رو توی مبحث کارتهای گرافیک هم داریم. درسته که میگن از 4گیگ بیشتر نیاز انچنانی نیست ولی باید به این درک برسیم که بی فایده هم نیست. وگرنه کمپانی نمیاد هزینه اضافی واسه محصولات جدید خودش به خودش تحمیل کنه.
    بحث گرافیک هم که پیش کشیدم خواستم بگم ادمهای ناراحت از پیشرفت زیاد داریم. مثلا میگن اخه کارت گرافیک 1080 Ti چرا اخه وقتی میشه با یه کارت 1050کارمون رو راه بندازیم. یعنی دقیقا میان تمام قدرت و قابلیتها رو ندیده میگیرن و میرن سراغ اعداد و ارقامی که هیچ اطلاعاتی ازش ندارن بجز خوندن عددی که روی یه محصول برچسب خورده....

  • loganlegend
    loganlegend | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    ورژن هسته ای و کلاهک دار من باشم سمت هیچکدوم نمیرم

  • امیرحسین عطا
    امیرحسین عطا | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    امپراطور!!!

مطالب پیشنهادی