ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی همچنان بزرگترین عرضه کننده تلفن هوشمند در بازار چین است

برای دومین سه ماهه پیاپی، کمپانی هوآوی با توزیع بیش از ۲۳ میلیون دستگاه موبایل هوشمند جایگاه بزرگترین عرضه کننده موبایل در کشور چین را از آن خود کرد. کشور چنین همچنان بزرگترین بازار دنیا برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

برای دومین سه ماهه پیاپی، کمپانی هوآوی با توزیع بیش از ۲۳ میلیون دستگاه موبایل هوشمند جایگاه بزرگترین عرضه کننده موبایل در کشور چین را از آن خود کرد.

کشور چنین همچنان بزرگترین بازار دنیا برای موبایل های هوشمند به حساب می آید، اما پس از سال ها، به نظر می رسد بالاخره ایام اشباع این بازار نیز فرار رسیده است، چرا که برای نخستین بار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی شاهد کاهش ۳ درصدی عرضه اسمارت فون ها در این کشور هستیم.

شیائومی دوباره در مسیر رشد قرار گرفته است

در این شرایط و پس از هوآوی، شرکت اوپو (Oppo) توانسته با عرضه ۲۱ میلیون دستگاه موبایل جایگاه بعدی بزرگترین موبایل ساز چینی را از آن خود کند. این رقم رشد تحسین برانگیز ۳۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۶ نشان می دهد. در رتبه سوم نیز برند ویوو (vivo) با رکورد ۱۶ میلیون دستگاه قرار دارد.

خبر خوشحال کننده برای هواداران برند شیائومی این است که این شرکت بالاخره توانست با پشت سر گذاشتن اپل به چهارمین عرضه کننده بزرگ موبایل در پرجمعیت ترین کشور دنیا دست یابد. این جایگاه با توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون دستگاه اسمارت فون در خلال ماه های آوریل تا ژوئن به دست آمده است. این رکورد به معنی پیشرفت ۶۰ درصدی شیائومی نیست به سال گذشته در این ایام است.

 

بر اساس بررسی های موسسه آماری «Canalys»، برند شیائومی همچنان محبوب ترین برند در میان خریدارانی با توان کم اقتصادی است، چرا که موبایل های این شرکت بر خلاف سایر رقبای هموطن همچنان از قیمت های بسیار پایینی نسبت به مشخصات سخت افزاری برخوردار هستند.

نکته جالب اینجاست که در میان چهار برند اول جدول، هوآوی و شیائومی بیشتر محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند، در حالی که مشتریان موبایل های اوپو و ویوو بیشتر از طریق فروشگاه های فیزیکی اقدام به خرید می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی