ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون هاب لاکر باجه تحویل کالا
تکنولوژی

معرفی سرویس آمازون Hub برای تحویل خریدهای آنلاین در محل آپارتمان های مسکونی

باجه های تحویل کالای آمازون موسوم به «Amazon Locker» مدت هاست که در بسیاری از مکان های عمومی در شهرهای آمریکا نصب شده اند. حال آمازون قصد دارد با «Hub» راهکار مذکور را برای آپارتمان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

باجه های تحویل کالای آمازون موسوم به «Amazon Locker» مدت هاست که در بسیاری از مکان های عمومی در شهرهای آمریکا نصب شده اند. حال آمازون قصد دارد با «Hub» راهکار مذکور را برای آپارتمان های مسکونی نیز ارائه نماید.

باجه های Amazon Locker جایی است کاربران می توانند از طریق آن ها کالای مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین آمازون خریداری و محموله خود را در همان جا تحویل بگیرند. شیوه کار ساده است. شما از طریق همین باجه یا از هر نقطه دیگری اقدام به خرید از فروشگاه آمازون می کنید. در هنگام خرید علاوه بر آدرس منزل یا محل کار، می توانید یکی از لاکرهای موجود در سطح شهر را نیز انتخاب نمایید. آمازون خرید شما را در یکی از محفظه های امن این لاکرها قرار خواهد داد تا بتوانید هرگاه که خواستید با مراجعه به آنها خرید خود را تحویل بگیرید.

این سرویس محدود به خریدها از فروشگاه آمازون نیست

سرویس جدید که Hub نام دارد در واقع همان باجه های تحویل کالای Locker است که این بار درون آپارتمان ها یا مجتمع های مسکونی نصب می شود و تنها ساکنین آن آپارتمان یا مجتمع قادر به استفاده از سرویس آن خواهند بود.

نکته جالب اینجاست که کالاهای دریافتی دیگر محدود به فروشگاه آمازون نخواهد بود و شما می توانید سفارشات خود از وبسایت های سایر فروشگاه های آنلاین یا هر سازنده دیگری و حتی اقوام و آشنایان خود را از این طریق دریافت نمایید.

بدین سان دیگر افراد مجبور نخواهند بود برای دریافت یک بسته حتماً در منزل حضور داشته باشند. بسته های رسیده نیز دیگر در زمان عدم حضور افراد برگشت نخواهند خورد.

باجه های Hub آمازون در ابعاد و رنگ های مختلف و متنوع قابل سفارش هستند. مالکان به راحتی می توانند با مراجعه به وبسایت اختصاصی این سرویس سفارش نصب آن را در مجموعه مسکونی خود بدهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی