ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل هوآوی: میت 10 آیفون های امسال اپل را به چالش می کشد

همان طور که انتظار می رود، پرچمدار بعدی هوآوی «میت 10» نام دارد و این موضوع در مصاحبه اخیر «ریچارد یو» مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی با خبرگزاری بلومبرگ تأیید شده است. آقای «یو» می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

همان طور که انتظار می رود، پرچمدار بعدی هوآوی «میت 10» نام دارد و این موضوع در مصاحبه اخیر «ریچارد یو» مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی با خبرگزاری بلومبرگ تأیید شده است.

آقای «یو» می گوید میت 10 به «نمایشگری تمام صفحه» مجهز شده که احتمالاً به معنای حداقل حاشیه در طرفین است. البته این تصمیم هم قابل پیش بینی بود، چون در سال 2017 بیشتر موبایل های پرچمدار بازار به چنین سمتی پیش می روند تا روند کنونی در طراحی پر کاربرد ترین گجت همراه انسان ها را ادامه دهند.

تقریباً یک ماه قبل خبرهای نسبتاً موثقی در مورد نمایشگر بدون حاشیه میت 10 شنیده بودیم و حالا به این ویژگی اطمینان کامل داریم. از جمله مشخصات دیگر این فبلت پرچمدار می توان به چیپست جدید کایرین 970 اشاره کرد، که البته آقای «یو» در مورد آن سخن نگفت.

این مدیر ارشد هوآوی اظهار داشت میت 10 در مقایسه با نسل بعدی آیفون، شارژدهی بالاتری خواهد داشت و از نظر سرعت شارژ و قابلیت های تصویربرداری هم بهتر از محصول 2017 اپل عمل خواهد کرد. البته مشخص نیست آقای «یو» تا چه اندازه نسبت به مشخصات آیفون های امسال مطمئن است که چنین ادعایی را مطرح می کند.

گفتنیست کمپانی چینی اهداف فروش خود را برای سال 2017 نسبت به سال 2016 چندان افزایش نداده و تمرکز اصلی اش را روی سودآوری گذاشته؛ این رویکرد تاکنون به خوبی پاسخ داده و افزایش 36 درصدی درآمد را در نیمه نخست سال جاری میلادی برای آنها به ارمغان آورده. به خاطر همین موفقیت، مدیرعامل هوآوی اعلام کرد که از این به بعد تجارت موبایل های اقتصادی و ارزان قیمت را به خاطر حاشیه سود اندک، متوقف خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • PC Games
    PC Games | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    از این ادعاها اچ تی سی و الجی هم کردن ببینید چقدررر فرق داشت نتیجه تا اینکه اخیرا u11بالاخره تونست بالادست قرار بگیره و در قد و قواره اس ۸ بهترین دوربینهای دنیا باشه مشارکا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی