ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و عرضه نسخه ویژه ساعت Gear S3 Frontier با همکاری TUMI

سامسونگ و «TUMI» (یک شرکت آمریکایی تولیدکننده ساک و چمدان مسافرتی لوکس) از همکاری خود برای تولید نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند «Gear S3 Frontier» خبر دادند. محصول مورد بحث که از امروز به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

سامسونگ و «TUMI» (یک شرکت آمریکایی تولیدکننده ساک و چمدان مسافرتی لوکس) از همکاری خود برای تولید نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند «Gear S3 Frontier» خبر دادند.

محصول مورد بحث که از امروز به صورت آنلاین قابل خریداری است، 450 دلار قیمت داشته و تفاوت های آن با مدل اصلی به بند مخصوص و یک صفحه ساعت ویژه TUMI خلاصه می شود. جالب است بدانید که مدل معمولی هم اکنون با قیمت 300 دلار به فروش می رسد.

بند جدید از پارچه زبر ایتالیایی ساخته شده است

بند جدید Gear S3 Frontier که توسط شرکت آمریکایی طراحی شده، از جنس پارچه زبر ایتالیایی (در صورت استفاده از چرم قیمت از این نیز بالاتر می رفت) و به رنگ خاکستری تیره بوده و به گفته سامسونگ، در مقابل آب و شرایط سخت مقاوم است. همچنین سراسر بند ساعت TUMI با دوخت منظم تزئین شده و یک سگک از جنس استیل ضد زنگ نیز در آن به کار گرفته شده است.

گفتنی است Gear S3 Frontier از سیم کارت پشتیبانی نکرده و فقط از طریق بلوتوث، NFC و وای فای با سایر دستگاه ها ارتباط برقرار می کند. این ساعت با پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی، رم 768 مگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی، به سیستم عامل تایزن مجهز شده و می تواند با موبایل های اندرویدی (4.4 به بالا) و آیفون ها (iOS 9 به بالا) همگام سازی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی