ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات از وعده بانک مرکزی برای راه اندازی کامل خدمات پرداخت با موبایل خبر داد

وزیر ارتباطات در حساب کاربری خود در شبکه اینستاگرام با اشاره به دیدارش با رئیس کل بانک مرکزی، از توافق در زمینه ارائه خدمات پرداخت موبایل خبر داد. دکتر واعظی در این رابطه نوشت: روز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

وزیر ارتباطات در حساب کاربری خود در شبکه اینستاگرام با اشاره به دیدارش با رئیس کل بانک مرکزی، از توافق در زمینه ارائه خدمات پرداخت موبایل خبر داد.

دکتر واعظی در این رابطه نوشت:

روز گذشته جلسه بسیار خوبی با آقای سیف، رئیس کل بانک مرکزی برای همکاری بیشتر، ترغیب و تسریع پرداخت های الکترونیک روی تلفن همراه داشتم.

وزیر ارتباطات اظهار داشت «دوستان بانک مرکزی قول داده اند هرچه زودتر نسبت به کامل کردن پرداخت از طریق تلفن همراه اقدام کنند» و افزود «تحقق بسیاری از خدمات دولت الکترونیک و دولت همراه، منوط به اجرایی شدن این موضوع است.»

دکتر واعظی همچنین اضافه کرد:

با توجه به اینکه امروز مردم بیشتر امور خود را با تلفن همراه انجام می دهند، ایجاد و راه اندازی دولت همراه مورد نظر است، و ان شاء الله با همکاری همه بخش های دولت به زودی شاهد راه اندازی فاز نخست آن خواهیم بود.

گفتنیست طبق اظهارات هفته قبل وزیر ارتباطات، فاز نخست خدمات دولت الکترونیک و دولت همراه طی هفته جاری به صورت همزمان به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yashar
    yashar | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    وزیر ارتباطات اومده یه وعده داده که رییس بانک مرکزی یه وعده دیگه داده که شاید تا چند سال بعد پرداخت موبایلی رو راه بندازن

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم از خر شیطون پیاده بشن و اجازه خدمات پرداخت و کیف پول داخل تلگرام و بقیه پیام رسان ها رو هم بدن.
    یه قانون مشخص و درست هم برای کیف پول ارائه بدن.

  • sys32
    sys32 | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    چقدر بد توضیح دادی ... منظور پرداخت از طریق اپلیکیشنه ؟ که هست .. از طریق اس ام اس هست که هست .. از طریق NFC ؟؟؟ که چرا نگفنی NFC ؟ موبایل که خیلی کلیه

مطالب پیشنهادی