ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رونمایی رسمی از چری تیگو 7با قیمت 120 تا 128 میلیون تومان

روز گذشته در مراسمی واقع در هتل اسپیناس پالاس تهران، شرکت مدیران خودرو تازه ترین و گران قیمت ترین محصول خود به نام چری تیگو 7 را به شکل رسمی برای نمایندگی های فروش و ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

روز گذشته در مراسمی واقع در هتل اسپیناس پالاس تهران، شرکت مدیران خودرو تازه ترین و گران قیمت ترین محصول خود به نام چری تیگو 7 را به شکل رسمی برای نمایندگی های فروش و مدیران ارشد شرکت های فعال در خودروسازی رونمایی کرد.

این خودرو به روز ترین محصول چری در بازار جهان و بازار ایران محسوب می شود و به واسطه عرضه آن در ایران می توان گفت که فاصله خط تولید مدیران خودرو واقع در شهر بم نسبت به خط تولید چری در شهر وهوو چین به حدود 6 ماه کاهش یافته است.

از سوی دیگر تیگو 7 به عنوان پرچمدار خودروهای چری، به تکنولوژی های نوینی نظیر توربوچارجر و گیربکس دوبل کلاچ DCT مجهز شده است و از این رو 30 مهندس چری در پروسه آماده سازی و تطبیق این خودرو برای شرایط ایران دخیل بوده اند.

استفاده از دانش روز طراحی خودرو یاری گرفتن از مهندسان اروپایی با سابقه در زمینه مهندسی شاسی، سیستم تعلیق و گیربکس در کنار طراحی متفاوت و مدرن حاصل هنر طراحی انگلیسی به نام جیمز هوپ، باعث شده که تیگو 7 یک گام رو به جلو بسیار قابل توجه نسبت به خودروهایی نظیر چری تیگو 5 و محصولات قدیمی تر چری و ام وی ام باشد.

با توجه به تست های انجام شده برای خبرنگاران حوزه خودرو می توان گفت که سیستم تعلیق نسبتا نرم، پایداری مناسب در جاده، شتاب صفر تا صد حدود 10.5 ثانیه ای، مصرف سوخت حدود 10 الی 11 لیتر در یکصد کیلومتر (شرایط ترکیبی) و فضای کابین راحت از جمله شاخص های اصلی تیگو 7 محسوب می شود.

پیشرانه 1.5 لیتری تیگو 7 یارای تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد و گیربکس 6 سرعته دوبل کلاچ نیز با عملکردی سریع و درخور توجه، مشخصات دینامیکی خودرو را تامین می کند.

شاید بتوان گفت که عدم ارائه با سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل تنها ضعف عملکردی تیگو 7 در مقایسه با برخی رقباست، اما در مجموع با توجه به عدم استفاده آفرود از خودروهای کراس اوور، به نظر می رسد که عملا نیز بسیاری مشتریان نیازی به چنین سیستمی پیدا نکنند.

مدیران خودرو تیگو 7 را با فهرست کاملی از تجهیزات رفاهی و امکانات ارائه می دهد که شرح کامل آن را می توانید در جداول فوق مشاهده فرمایید، از این میان تیپ فول (اکسلنت) با قیمت 127.8 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و تیپ ساده تر لاکچری بدون وجود تجهیزاتی نظیر تهویه مطبوع دوگانه، سقف شیشه ای پانوراما، دوربین 360 درجه و ایربگ های جانبی و پرده ای با قیمت 120 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

5 سال گارانتی یا 150 هزار کیلومتر و 2 سال سرویس دوره ای رایگان از جمله شاخصه های مدیران خودرو برای این محصول است تا خیال مشتریان بابت هزینه های نگهداری از این خودرو برای چند سال نسبتا راحت باشد، حال باید منتظر ماند و دید که پس از موفقیت قابل توجه تیگو 5، تیگو 7 تا چه حد می تواند مسیر خود را در بازار شلوغ و پر دست انداز خودروهای کراس اوور باز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    من اطلاعی از ماشین ندارم ولی همینو میدونم خریدن ماشین چینی بزرگترین اشتباهه ?

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۹ مرداد ۱۳۹۶

      چشم تو نخر بذار بقیه اشتباه کنن

  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    در جواب اون انسان بی ادبی که به خریداران این محصول میگه بی عقل باید بگم که این درسته قیمتش نزدیک به محصولات کره ای هیست ولی میتونی با اقساط دوساله بدون بهره بخری ولی ماشین کره ای رو 50 درصد پول میدی 60 روز دیگه اگه شرکت وارد کننده خیلی خوششش اومده باشه ازت یه رنگ دیگه غیر از اونی که سفارش دادی بهت میده.
    در جواب اون دوستمون هم که نگران اینه که ماشین توی بیابون بزارتش باید بگم که تا حالا چندتا ماشین چینی داشتی که به راحتی قضاوت میکنی که ماشین چینی زود خراب میشه. والا ام وی ام 110 10سال پیش داره توی شهر تردد میکنه از صاحبش میپرسی ماشین چطوره کلی ازش تعریف میکنه. از صاحب پراید و ژو میپرسی ماشین چطوره باید کلی بوق همراه نظراتش پخش کنی.

  • آریا
    آریا | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    چه ملت بدبختی هستیم که ماشینهایی که از فرط بی کیفیتی اجازه ورود به اروپا و امریکا رو ندارن رو 120 میلیون میکنن تو پاچه مون? ?

  • alie
    alie | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    اکثر کاربران نسبت به خودرو های چینی نظر خوبی ندارن(کاری به خوب یا بد بودن خودروهای چینی ندارم) ولی اگه بخوایم از روی مشخصات اظهار نظر کنیم (بدون تست جاده) نسبت به قیمت خیلی ماشین خوبیه.ظاهرش چیزی کم نداره.سطح ایمنی بالا و گیربکس دوبل کلاچ.بیشتر اپشن های خودروهای گرون تر مثل توسان و سانتافه رو داره.
    من طرفدار چینی ها نیستم ولی حرفم اینه که تعصب بیجا نداشته باشیم

    • سامان
      سامان | ۹ مرداد ۱۳۹۶

      من خودم از نقد منصفانه همایت می‌کنم در گوشی به شدت طرفدار برند های چینی هستم . شما وقتی از تجهیزات صحبت میکنی باید بحث دوام و پایداریشم در نظر بگیرید . من سفر جاده ای طولانی زیاد میرم اونم در جاده های بی نامو نشان . اگه این ماشبن وسط بیایان منو جا بزاره اونوقت این تجهیزات به درد هیچی نمیخوره .

  • یک سزار
    یک سزار | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    چقدر پولمون بی ارزش شده برای این خودروهایی درجه پنج دنیا باید 130میلیون پیاده بشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی