ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از اسپیکر هوشمند Invoke هارمان کاردون، مجهز به کورتانا

سال گذشته بود که خبر توسعه یک اسپیکر هوشمند از سوی کمپانی «هارمان کاردون» (زیرمجموعه سامسونگ) را در دیجیاتو خواندید و حالا تصاویر و مشخصات دستگاه مورد بحث در اسناد سازمان FCC منتشر شده است. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

سال گذشته بود که خبر توسعه یک اسپیکر هوشمند از سوی کمپانی «هارمان کاردون» (زیرمجموعه سامسونگ) را در دیجیاتو خواندید و حالا تصاویر و مشخصات دستگاه مورد بحث در اسناد سازمان FCC منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، اسپیکر هارمان کاردون با نام تجاری «Invoke» که به دستیار هوشمند کورتانا مجهز شده، از یک اسپیکر 40 واتی در کنار سه ووفر 45 میلیمتری و سه توییتر 13 میلیمتری بهره برده و برای برقراری ارتباط، از بلوتوث نسخه 4.1 و وای فای استفاده می کند.

تصاویر منتشر شده همچنین نشان می دهند که در بالای اسپیکر، یک قسمت لمسی نیز تعبیه شده که در صورت ضربه کوتاه به آن می توان به تماس های ورودی پاسخ داد، موسیقی در حال پخش را قطع کرد و زنگ ساعت را متوقف نمود. همچنین با لمس طولانی تر امکان فعال سازی کورتانا یا رد تماس های ورودی نیز فراهم می شود.

لازم به ذکر است که کاربران ویندوز 10 با آپدیت «Creators» می توانند Invoke را از طریق نرم افزار کورتانای موجود کنترل کنند و دارندگان دستگاه های مجهز به اندروید و iOS نیز باید برای این کار، اپلیکیشن کورتانا را روی ابزار خود نصب نمایند؛ چرا که به نظر می رسد برنامه جداگانه ای برای اسپیکر مذکور توسعه داده نشده است.

عکس های بخش درونی Invoke جزئیات خاصی را در مورد این اسپیکر مشخص نمی کنند؛ اما در پنل دایره ای شکل متعلق به قسمت بالای دستگاه می توان حضور 13 عدد LED برای نورپردازی و گزارش وضعیت کورتانا را مشاهده کرد.

گفتنی است محصول مورد بحث در حال حاضر مراحل تست و توسعه را پشت سر می گذراد و احتمالاً تا پایان سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر Invoke را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی