ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش فروش بى واى دى F3 دنده اى در نمایشگاه خودرو مشهد آغاز می شود

کارمانیا به عنوان شریک تجاری BYD چین در اران شناخته می شود. كارمانيا تا به امروز کراس اوور S6 را به روی خط تولید خود برده است. همچنين قصد دارند كه پيش فروش بى واى ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کارمانیا به عنوان شریک تجاری BYD چین در اران شناخته می شود. کارمانیا تا به امروز کراس اوور S6 را به روی خط تولید خود برده است. همچنین قصد دارند که پیش فروش بى واى دى F3 دنده اى را در نمایشگاه خودرو مشهد آغاز کنند.

موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته یک نمونه 1.5 لیتری چهار سیلندر است. این موتور که توانایی تولید 107 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور را دارد، با یک گیربکس 5 سرعته دستی می تواند سدان چینی را به حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت برساند.

جناب آقای سالارى شریف، مدیر عامل شرکت خودروسازى کارمانیا در مورد نمایشگاه خودرو مشهد اینطور می گویند: "سال گذشته در این نمایشگاه حضور داشتیم و امسال هم برای دومین بار در جمع شرکت های خودرویی فعال در مشهد هستیم.

امسال در نمایشگاه مشهد خودروی S6 را برای فروش داریم. البته که قرار است در این نمایشگاه شرکت کارمانیا طبق وعده های خود، برای اولین بار در کشور فروش بی وای دی F3 جدید دنده ای را آغاز کند."
او در پاسخ به سوال، با توجه به پیش فروش F3 جدید دنده ای در نمایشگاه خودرو مشهد، پیش بینی شما از فروش این سدان چیست و چه قیمتی را برای آن انتخاب کرده اید؟ اعلام کرد: "برنامه ریزی ما برای F3 به عنوان یک خودرو پرفروش است. بدیهی است که این سدان می تواند در بازار رقابتی کشور جایگاه خود را پیدا کند و فروش خوبی را داشته باشد.

این خودرو سدان در سگمنت خود، با کیفیتی مثال زدنی به دست مشتریان می رسد و همچنین قیمت بسیار رقابتی آن می تواند نظر بسیاری از خریداران این رده از خودروها را به سمت خود جلب کند. با توجه به بازارسنجی های تیم بی وای دی و کارمانیا، ظرفیت فروش به نسبت بالایی را در مرحله اول در نظر گرفتیم تا خریداران بتوانند با خیال آسوده مراحل ثبت نام خودرو را طی نمایند.

همچنین وعده ما برای تحویل به موقع این خودرو، دی ماه سال جاری است که با توجه بستر فراهم تولید این خودرو، بدون تاخیر F3 جدید دنده ای را روانه بازار می کنیم.""بحث ورود بی وای دی F3 دنده ای از آذر سال گذشته مطرح شده بود و سال گذشته تعدادی از خبرنگاران به دعوت این شرکت در چین این سدان جدید را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین برای اولین بار در کشور F3 به نمایشگاه خودرو تهران آمد و رونمایی شد. تا به امروز از طریق کانال های ارتباطیمان با مردم، درخواست های بسیاری برای خرید این خودرو داشتیم. این نشان می دهد که F3 توان رقابت را در دل خود دارد و می تواند میان رقبا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در حال حاضر تست های تطبیق پذیری F3 دنده ای با پیمایش بالا در کشور برگزار شده است و همچنان تیم فنی بی وای دی و کارمانیا این خودرو را برای حضور در بهترین شرایط در جاده های کشور آماده می کند. جای خوشحالی دارد که F3 دنده ای در تست های ایران توانسته نتایج بسیار خوبی را ثبت کند و بتواند به عنوان یک خودرو مطمئن در تست ها ظاهر شود.

اگر به آمار فروش این خودرو در بازار چین دقت کنیم، توانسته تا در ماه هایی از سال ۲۰۱۷، به عنوان پرفروش ترین سدان چینی در سگمنت خود شناخته شود. در ماه جاری هم دوباره F3 به عنوان محبوب ترین سدان چینی شناخته شد و توانست در رده خود به عنوان پرفروش ترین خودرو باشد.

این نشان می دهد که این خودرو بی وای دی، کیفیت مناسب را با قیمت رقابتی و به صرفه ترکیب کرده و می تواند در بازار ایران هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. جالب است بدانید که قیمت قطعات و خدمات این خودرو به نسبت تمام رقبا در بازار ایران پایین تر است و از هر جهت به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می شود.

باید اعلام کنم که برای تنوع در بازار، رنگ های متنوع و خاصی را برای F3 دنده ای در نظر گرفته ایم تا مشتری رضایت حداکثری را در مرحله انتخاب داشته باشد."

او در جواب به سوال، بی وای دی F3 جدید با چند درصد داخلی سازی به جاده های کشور می آید؟ گفت: "ما چند ماهی است که بحث داخلی سازی F3 را شروع کرده ایم و واحدهای مختلف شرکت در حال بررسی مراحل داخلی سازی است. با توجه به تلاش تیم های مهندسی و بازرگانی، F3 دنده ای با ۲۰% داخلی سازی وارد خط تولید می شود.

با توجه به این که F3 به عنوان یک خودرو پرتیراژ در کارمانیا به حساب می آید، بزودی داخلی سازی F3 به ۳۰ درصد و بعد از آن به ۴۰ درصد می رسد. سعی داریم تا از توان قطعه سازان داخلی برای تولید F3 استفاده کنیم."

همچنین او در جواب به سوال،با توجه به اینکه سبک قیمت گذاری شما برای بی وای دی S6 به شکل رقابتی انجام شد و بعد از آن کمترین افزایش قیمت را برای محصول اتخاذ کرده اید، آیا چنین برنامه ای را هم برای F3 دنده ای دنبال می کنید؟ پاسخ داد که: "ما در ابتدا عرضه S6 اعلام کردیم که قیمت گذاری ما منطقی و مورد پسند مشتریان است.

در حال حاضر شاهد هستیم که بازار کشور این سبک قیمت گذاری را پسنیده و S6 را به عنوان یک کراس اوور خوش قیمت و به صرفه می شناسد. بدیهی است که F3 هم در همین راه قدم بر می دارد و قیمت گذاری F3 هم به چنین شکلی خواهد بود. نکته ای که باید به آن دقت شود، عدم افزایش قیمت بی وای دی S6 در اواخر سال ۹۵ نسبت به سال جدید است و این نشان می دهد که کارمانیا برای وعده های خود به مشتری ارزش قائل می شود.

با اینکه سگمنت F3 متفاوت است و جو رقابتی خاص خود را دارد، ولی تلاش می کنیم تا با قیمتی مناسب در بازار این محصول را عرضه کنیم. تمام واحدهای شرکت تلاش می کنند که نوسان های بازار در قیمت خرید برای مشتری تاثیری نداشته باشد."

روند فعالیت ما در بحث خدمات S6 نشان می دهد که قیمتی به صرفه را برای مشتری در نظر می گیریم. بدیهی است که F3 هم در بحث خودروهای اقتصادی خدمات پس از فروش با قیمت مناسب را تجربه می کند.

برنامه ما این است که ابتدا قطعات با کیفیت را در این خودرو به کار ببریم و در بحث خدمات پس از فروش قیمت آن ها را منطقی و پایین تر از رقبا در نظر بگیریم. در حال حاضر تمام خودروهای بی وای دی در ایران از خدمات نوین جهانی استفاده می کنند و می توانند سرویس های خودرو خود را در محل مورد نظر دریافت کنند.

به تازگی از طرح «هوم سرویس» رونمایی کرده ایم و می بینیم که مشتریان استقبال خوبی از آن کرده اند. در بحث امداد خودرو هم فعالیت گسترده ای انجام دادیم و در تمام کشور امکان خدمت رسانی به مشتریان را فراهم کرده ایم. در بحث خودرو F3 باید گفت که مشتریان خودرویی اقتصادی خریداری می کنند و خدمات VIP را دریافت می کنند."

گفتنی است که در سفر خبرنگاران به چین، فرصتی برای تست و بررسی BYD F3 فراهم شده بود و می توان براساس آن تجربه گفت که این خودرو می تواند رقیبی سر سخت برای خودروهایی نظیر دنا پلاس باشد و با توجه به شباهت های فنی F3 به نسل های قبلی تویوتا کرولا، می توان امیدوار بود که این سدان نه چندان بزرگ، بتواند در بازار موفق تر از سایر خودروهای هم قیمت (در محدوده 50 الی 60 میلیون تومانی) بازار ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alie
    alie | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    جلوش خیلی شبیه تویوتا کمری عه!!

مطالب پیشنهادی