ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن 500fonts؛ یک عکس نوشته ساز حرفه ای

شاید برای اپلیکیشن های ورزشی یا آموزش زبان لازم باشد که ساعت ها به دنبال گزینه ایده آل تان بگردید، اما اگر اپلیکیشن مورد نیازتان جزو شاخه عکس نوشته سازهاست، امروز می خواهیم کارتان را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

شاید برای اپلیکیشن های ورزشی یا آموزش زبان لازم باشد که ساعت ها به دنبال گزینه ایده آل تان بگردید، اما اگر اپلیکیشن مورد نیازتان جزو شاخه عکس نوشته سازهاست، امروز می خواهیم کارتان را راحت کنیم. 500fonts هر چیزی که از یک اپلیکیشن عکس نوشته ساز حرفه ای انتظار دارید را برایتان فراهم می کند.

500fonts برای ساخت عکس نوشته ها رویه متفاوتی از رقبایش را در پیش گرفته، و احتمالا همین وجه تمایز باعث شده که با آمار نزدیک به یک میلیون دانلود و امتیاز 4.8 جزو موفق ترین اپلیکیشن های حال حاضر پلی استور باشد.

از همان بدو ورود به این اپ متوجه تفاوت بزرگ آن با بقیه ویرایشگرهای تصویر می شوید، و آن هم این که از همان ابتدا تمام ابزار ویرایشی جلوی دست تان نیستند. توسعه دهنده 500fonts با توجه به ماهیت اپلیکیشن که ساخت عکس نوشته بوده ترجیح داده که به جای شلوغ کردن رابط کاربری با انواع و اقسام ابزار و فیلتر، کار را به شکل مرحله به مرحله پیش ببرد.

باید اعتراف کنیم که نتیجه کار فوق العاده بوده. انتخاب عکس از گالری اولین کاری است که در 500fonts انجام می دهید. بعد از این کار نوبت به ویرایش بک گراند تصویر می رسد: این که پس زمینه را به رنگ مورد علاقه تان مزین کنید و تنظیمات کاملی برای طول و عرض و کشیدگی تصویر در اختیار داشته باشید.

مرحله بعدی اضافه کردن فیلترهاست؛ 500fonts چندین فیلتر رنگی و سیاه و سفید با امکان تنظیم شدت در اختیارتان قرار داده که از همه آن ها بدون محدودیت می توانید استفاده کنید. اما بعد از اضافه کردن فیلتر به مهم ترین قسمت اپلیکیشن می رسیم، بخش اضافه کردن فونت که قدرتمندترین بخش اپلیکیشن محسوب می شود.

همان طور که از اسم اپلیکیشن پیداست، در این بخش می توانید به آرشیو فوق العاده بزرگی از 500 فونت متمایز انگلیسی دسترسی داشته باشید، فونت هایی که خوشبختانه رایگان هستند و هر تغییری که به ذهنتان برسد را می توانید رویشان انجام دهید.

تغییر رنگ و سایز فونت ساده ترین گزینه ها هستند، اما ابزار پیشرفته تری مثل سه بعدی کردن متن و حالت آینه ای دادن و چرخش آزاد و تعیین شفافیت را هم در اختیار دارید. با این حجم از امکانات برای دستکاری کردن نوشته ها به اندازه یک نرم افزار دسکتاپ قدرت مانور دارید و این خصوصیتی است که در کمتر اپلیکیشن موبایلی آن را پیدا خواهید کرد.

بعد از آنکه نوشته تان را به عکس اضافه کردید، شاید دوست داشته باشید که با دست خط خودتان چیزی روی آن بنویسید. برای همین منظور مرحله آخر ویرایش 500fonts به Doodle ها اختصاص داده شده که اینجا هم می توانید از گزینه های مختلف و تنظیمات فراوان مربوط به هر کدام نهایت بهره را ببرید.

آخرین مرحله هم گرفتن خروجی است که خوشبختانه اثری از واترمارک روی آن ها نمی بینید، و می توانید آن ها را در فرمت های JPEG و PNG تحویل بگیرید. 500fonts با این روند مرحله ای برای ساخت عکس نوشته نه تنها کار با اپلیکیشن را بسیار ساده و روان کرده، بلکه موقعیتی ساخته که بتوانید روی هر مرحله از کار بیشتر وقت گذاشته و متمرکز شوید تا در نهایت بهترین خروجی ممکن را داشته باشید.

این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی را می توانید همین حالا از پلی استور یا به کمک ربات تلگرام apk_dl دریافت کنید.

500fonts

500fonts

سازنده: Petales قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پویا ..
    پویا .. | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    وقت و دیتا رو هدر ندین،، تمام فرقی که بین 500تا فونتش هست اینه که نهایتا به خورده حروف رو بزرگ می کنه و یه خورده کوچیک ..!!

  • Dogtor Tohi
    Dogtor Tohi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    به درد نمیخوره
    الکی وختتونو هدر دادین پست اختصاصی نوشتین براش

  • YAS...
    YAS... | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    پشتیبانیش از زبان فارسیش چطوره؟

مطالب پیشنهادی