ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات: دادستان کل کشور با رفع فیلتر یوتوب موافقت کرده است

یوتوب از جمله وبسایت های فیلتر شده در کشورمان است که دست بر قضا طرفداران زیادی هم دارد. با در نظر داشتن شمار بالای کاربران این شبکه در ایران موضوع رفع فیلتر آن بارها و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۵۹

یوتوب از جمله وبسایت های فیلتر شده در کشورمان است که دست بر قضا طرفداران زیادی هم دارد. با در نظر داشتن شمار بالای کاربران این شبکه در ایران موضوع رفع فیلتر آن بارها و بارها از سوی نهادهای مربوطه عنوان شده اما در نهایت تصمیم بر فیلتر ماندن یوتوب باقی مانده.

حالا معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نظر مثبت دادستان کل کشور برای رفع فیلتر این سایت و همچنین بلاگ اسپات در دانشگاه های کشور خبر داده.

محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت چندی قبل در اینستاگرام خود خبر داد که پیگیری هایش برای رفع فیلتر این دو سایت در دانشگاه ها به نتیجه رسیده است و دادستان کل کشور نظر مساعد خود در این رابطه را اعلام کرده است.

البته آقای جهرمی در رابطه با زمان پیاده سازی این طرح اطلاعاتی ارائه نکرده و دریافت جزئیات در این رابطه منوط به گذر زمان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • yahyaeagle
    yahyaeagle | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    مقصرخودماییم که یک گله گاو را مسول میکنیم بعد چند سال به گاوه بفهمونیم که فلان چیز ضرر نداره این همه سال منتظر موافقت کردن تو گاو بودیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی