ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول جزئیات تخفیف ها و جوایز طرح «محدوده 1000» را اعلام کرد

همراه اول از اجرای جشنواره جدیدی به نام «محدوده 1000» خبر می دهد که از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مهر ادامه خواهد داشت. در این طرح، می توانید با شماره گیری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

همراه اول از اجرای جشنواره جدیدی به نام «محدوده 1000» خبر می دهد که از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مهر ادامه خواهد داشت.

در این طرح، می توانید با شماره گیری کد #1*1000* بسته مکالمه یک ماهه ای را دریافت کنید که دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه را با قیمت 15 تا 16 تومان به ازای هر دقیقه به شما پیشنهاد می دهد.

همچنین از نخستین شنبه مرداد ماه، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری که در طول هفته حتی یک روز از بسته های اینترنتی آلفا پلاس استفاده کرده باشند، در قرعه کشی هفتگی یک دستگاه موتور 1000 به ارزش یکصد میلیون تومان شرکت داده می شوند.

علاوه بر موتور 1000 که به صورت هفتگی قرعه کشی می شود، در پایان جشنواره یعنی پایان مهر ماه هم تمامی مشترکین دائمی و اعتباری جدید بعلاوه سیم کارت هایی که در این بازه مجدداً فعال شوند، در قرعه کشی 1000 دستگاه موبایل شرکت داده خواهند شد. این موبایل ها با فناوری نسل 4.5 اینترنت همراه سازگار هستند.

تمام مشترکین اعتباری و دائمی جدید و مشترکینی که طی بازه زمانی سه ماهه فوق به شبکه همراه اول ترابرد کنند، بسته 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه، 1000 پیامک داخل شبکه، و حجم نامحدود اینترنت را با مدت اعتبار یک هفته دریافت خواهند کرد.

همچنین کلیه مشترکینی که در طول جشنواره سیم کارت خود را به یوسیم (USIM) تعویض کنند هم 15 الی 20 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می نمایند. این بسته ها در بازه زمانی یک ماهه قابل مصرف خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    این جایزه هارو نمیخواد بدی
    قیمت اینترنت و مکالمه رو تو مدت جشنواره کاهش بده
    مطمئنا اینا بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی