ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زبان فارسی به نسخه iOS کیبورد گوگل اضافه شد؛ با آپدیت جدید آشنا شوید

با وجود اینکه خیلی از دارندگان آی دیوایس ها از کیبورد رسمی اپل برای انجام کارهایشان استفاده می کنند اما کمپانی گوگل با آپدیت های گوناگون Gboard سعی دارد تا این اپلیکیشن را هم که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

با وجود اینکه خیلی از دارندگان آی دیوایس ها از کیبورد رسمی اپل برای انجام کارهایشان استفاده می کنند اما کمپانی گوگل با آپدیت های گوناگون Gboard سعی دارد تا این اپلیکیشن را هم که سال گذشته به انتشار رسید به گزینه خوبی برای سیستم عامل iOS تبدیل کند.

ساعاتی پیش گوگل بروزرسانی جدیدی را برای ورژن iOS کیبورد رسمی Gboard منتشر کرد که با توجه به اطلاعات به دست آمده، حالا با آن می توانید به گوگل پلی و یوتوب از طریق خود کیبورد دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست روی دکمه G کلیک نموده و به بخش های گفته شده بروید.

طبیعتا این روش خیلی ساده تر از اشتراک گذاری مکان یا ویدیوها با عوض کردن اپلیکیشن است. دیگر ویژگی اضافه شده به آپدیت 1.8 برنامه Gboard قابلیتی به نام Ink بوده که به واسطه آن می توانید هرچیزی که خواستید را نقاشی کرده و به سرعت برای بقیه بفرستید.

جدا از این ها زبان های فارسی، عربی و عبری هم به اپلیکیشن اضافه گشته اند. اینکه ویژگی های بالا چه زمانی به نسخه اندروید می آیند همچنان مشخص نیست اما کسانی که آیپد یا آیفون دارند همین الان با آپدیت جدید می توانند از قابلیت های جدید Gboard استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • salemi
    salemi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    وای یعنی نداشته??؟ خو چرا میخرین?

    • irezasharifi
      irezasharifi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

      چرا میخرین وقتی نمیتونین خیلی از اپلیکشنا رو نصب کنین؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی