ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فرصتی برای کلکسیونرها؛ گرامیداشت 40 سال تولید ب ام و سری هفت

بی ام و نسخه‌ ی خاصی از مدل سری 7 را با نام 40 Jahre معرفی کرد که به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز تولید سری 7 ساخته شده است و به این ترتیب این کمپانی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بی ام و نسخه‌ ی خاصی از مدل سری 7 را با نام 40 Jahre معرفی کرد که به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز تولید سری 7 ساخته شده است و به این ترتیب این کمپانی با این کار یک مدل دیگر نیز به خودروهای تولید محدود خود اضافه کرد.

تولید این خودرو به اقدامی در ادامه تولید مدل های M3 30 Jahre و M5 30 Jahre است و همانند این دو مدل در بازار استرالیا نیز عرضه خواهد شد، گرچه همانند دو مدل نامبرده تولید این خودرو نیز به شدت محدود است و بی ام و برای تولید تنها ۲۰۰ دستگاه از آن برنامه دارد.

همچنین به احتمال زیاد با توجه به سخت بودن تلفظ کلمه Jahre برای انگلیسی زبانان که به آلمانی به معنای سال است، نمایندگی های فروش محلی بی ام و در کشورهایی چون استرالیا این خودرو را با نام سری هفت 40 Years عرضه کنند.

با توجه به این که در این خودرو تولید محدود بر روی پیشینه و طرح اولیه نخستین نسل سری هفت تمرکز شده است، این مدل در دو رنگ نقره ای مات و آبی نفتی Petrol Mica به بازار خواهد آمد که هر دو این رنگ ها چندین دهه پیش جزو رنگ های قابل سفارش برای اولین نسل سری ۷ بودند.

بر روی این خودرو پکیج آیرودینامیکی M، زه جانبی کرومی و رینگ های آلومینیومی سبک وزن 20 اینچی ایندیویجوال نصب شده اند ضمن اینکه بر روی ستون B نیز یک نشان نصب شده است تا این مدل را متمایز از نسخه های عادی سری هفت باشد.

در خصوص داخل کابین این خودرو باید گفت که این مدل از تیپ Individual (تولید سفارشی شخصی سازی شده) است و برای تودوزی آن از بهترین نوع چرم مرینو در رنگ های سفید-سیاه و سفید دودی و  سفید قهوه ای استفاده می شود. جنس پوشش روی سقف خودرو نیز از چرم آلکانترای سفید رنگ است.

صندلی های راحت نیز در این خودرو به صورت استاندارد موجود است و پکیج Individual که بر روی این خودرو نصب شده است شامل چوب کاری داخل کابین به رنگ پیانو بلک و یا قهره ای سوخته است که در کنار آن می توان بالش های سفید رنگ را نیز دریافت کرد.

بی ام و سری هفت 40 Jahre در بازار اروپا با دو نوع طول بدنه و انواع پیشرانه های شش، هشت و دوازده سیلندر عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است و قرار است تا رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه سپتامبر، پروسه قیمت گذاری انجام شود و پس از ان تولید این مدل نیز از ماه اکتبر آغاز خواهد شد و به نظر می رسد که با توجه به تیراژ کم تولید، استقبال چشمگیری از این مدل توسط کلکسیونرها صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی