ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوم پاد
تکنولوژی

اطلاعات بیشتر از هوم پاد اپل؛ 1 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 272×340 پیکسل

به تازگی برخی از افراد در سراسر اینترنت، به کالبدشکافی فرمور هوم پاد اپل -که چندی پیش به مدت کوتاهی در دسترس قرار گرفت- پرداخته و به اطلاعات جالبی درباره این اسپیکر هوشمند دست یافته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به تازگی برخی از افراد در سراسر اینترنت، به کالبدشکافی فرمور هوم پاد اپل -که چندی پیش به مدت کوتاهی در دسترس قرار گرفت- پرداخته و به اطلاعات جالبی درباره این اسپیکر هوشمند دست یافته اند. بنابر کالبدشکافی کاربری به نام Avery Magnotti در توییتر، هوم پاد اپل علاوه بر چیپست قدرتمند A8، به 1 گیگابایت حافظه رم مجهز شده که تا دو برابر بیشتر از گوگل هوم و چهار برابر بیشتر از آمازون اکو به حساب می آید.

اما اگر صرفاً با دستگاهی ورودی/ خروجی طرف هستیم، چه نیازی به 1 گیگابایت حافظه رم وجود دارد؟ به احتمال فراوان، این حافظه به گسترش فعالیت های دستیار صوتی سیری کمک خواهد کرد و در کنار آن، چندین اپلیکیشن کوچک نیز به اجرا در می آید. هنوز مشخص نیست این «اپ ها» چه کارایی هایی خواهند داشت، اما اپل قطعاً هیچ دلیل دیگری برای استفاده از حافظه رم 1 گیگابایتی نداشته است.

گذشته از این ها، هوم پاد به نمایشگری با رزولوشن 272x340 مجهز شده که اندازه ای مشابه با اپل واچ 38 میلی متری دارد. این نمایشگر قرار است نورهای مختلفی را روی بخش بالایی هوم پاد به نمایش در آورد و احتمالاً علائم و نمادهایی را نیز به کاربر نشان خواهد داد. با این همه، در رقابت با دیوایس هایی مانند Echo Show، می توان حدس زد که اپل قصد دارد از نمایشگری بزرگ تر در نسل بعدی هوم پاد استفاده کند.

هوم پاد اپل برای نخستین بار طی ماه ژوئن اخیر طی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این کمپانی معرفی شد و قرار است در ماه دسامبر آتی، با قیمت 349.99 دلار روانه بازار شود که به مراتب از قیمت اسپیکرهای رقیب بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی